getmoney Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg kom inn i HMKG, og har inrykk i august 2011. Er det mulighet for å kunne bytte til Batteri Piraya som er en del Artilleribataljonen. De har inrykk i August også. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Absolutt! Ring Vernepliktsverket på 03003 og forklar situasjonen. Er det ledig der du vil inn skal det nok gå fint. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vil understreke at HMKG er bare dritt. Hvis du liker grønn, macho skau- tjeneste må du holde deg langt unna HMKG. Hvis du liker å pusse sko, så blir du med i HMKG. Been there, done that, og angrer. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal gjøre en ting klart, i går på sesjon var det kun mulig å velge mellom HMKG og Luftforsvaret på sommer/høst innrykkene. Batteri Piraya er i Artilleribataljonen, men Piraya har så vidt jeg vet bare vervede + vernepliktige i stabsstroppen. Artilleribataljonen er forresten også fullt for lenge siden. Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal gjøre en ting klart, i går på sesjon var det kun mulig å velge mellom HMKG og Luftforsvaret på sommer/høst innrykkene. Batteri Piraya er i Artilleribataljonen, men Piraya har så vidt jeg vet bare vervede + vernepliktige i stabsstroppen. Artilleribataljonen er forresten også fullt for lenge siden. Det du sier ang Piraya stemmer tildels. De jobber nå på spreng for å fullprofesjonalisere hele stabstroppen også slik at hele BttP er vervet. Om de greier det, gjenstår å se, men det kommmer nok uansett til å være særdeles få vernepliktige i dette batteriet. Til trådstarter: Batteri Nils har også innrykk i august sammen med lokaliseringsbatteriet (artjeger og WLS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå