Aykon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Eg ønsker å kjøpe meg en ny harddisk, å tenkte på en ssd. Har følgende maskinvare. MSI P55-GD85, P55, Socket-1156, DDR3 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 2x4 GB CL9 Intel Core? i5 Quad Processor i5-760 Windows 7 ultimate. Hk-et støtter Sata3 Hva bør eg velge av SSD ? Pris 1500-2000 kroner. Kan seff gå opp litt i pris vis det er stor ytelsesforskjell. Takker for svar som kanskje dukker opp. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av SSD'ene på markedet nå er det Crucial C300 som gir best ytelse. Men nå skal OCZ Vertex3 snart lanseres på det norske markedet, så har du litt is i magen ville jeg sett an prisene på disse. http://www.hardware.no/artikler/vi_ser_paa_vertex_3/90484 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er bare et par uker til Intel lanserer sine Postville Refresh også... Intel er jo kjent for å ha veldig gode SSD'er på markedet! Alternativt Intel's nye 510-serie (du finner dem i prisguiden allerede nå!) Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Hmm, da får eg vel ha litt is i magen då. Lenke til kommentar
Cerunnir Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Enig med folka. Vent på postville refresh(Generation 3). Dvs 22nm baserte SSD'er. Du vil få nesten dobbelt så mye plass for samme prisen.. hvis ryktene er sanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå