tjodalv Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hei! Når jeg starter pcen nå booter den 15-20 sec før den restarter seg selv og gjentar prosessen i ca 2 minutter. Når jeg endelig kommer videre får jeg denne beskjeden "windows failed to start.A recent hardware or software change might be the cause" og kan velge om jeg vil boote i safe mode eller normal boot. Begge alternativene fungerer for å starte opp. Er det noen som har vært borti dette før? Og helst har en løsning? :!: Takker for svar! Jeg bruker Windows 7 64 bit: Bilde av Disk management: Endret 8. mars 2011 av tjodalv Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ta systemgjenoppretting og gå tilbake til et tidspunkt før feilen oppsto første gang. Lenke til kommentar
tjodalv Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Ta systemgjenoppretting og gå tilbake til et tidspunkt før feilen oppsto første gang. Dette har jeg prøvd i safe mode uten hell Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ta systemgjenoppretting og gå tilbake til et tidspunkt før feilen oppsto første gang. Dette har jeg prøvd i safe mode uten hell Rart. Er du da sikker på at den stilels til en tidligere tidspunkt en når problemet oppsto? Evt prøv å kjør chkdsk på C drive i safeboot. Lenke til kommentar
ferskvare Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan også være ganske lurt å kjøre denne fra cmd i safe mode: sfc /scannow Den sjekker alle systemfiler, og korrigerer eventuelle feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå