NoNamed Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg har aktivert og lagret de forskjellige instillinge på forskjellige profiler slått avogpå....prøvd det meste... mms ericsson gprs ericsson men når jeg skal sende mms får jeg bare "communication error" og jeg har fått noen mms av venner jeg kan se at de er der men kan ikke opne da får jeg bare communication error.... har ringt telenorkundeservice ikke noe galt med abon ....hva er det jeg har missa ? orker ikke og dra til tlf forhandlerern min hvis jeg ikke må Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Slik ser mitt MMS oppsett ut, og det funker utmerket: APN: mms Bruker ID: std Passord: std Be om passord: av Tillat samtaler: Automatisk Ip adresse: ... DNS adresse: ... Godkjenning: Normal Datakomprimering: av Header kompr.: av Tjenestekvalitet: Automatisk på alle Lenke til kommentar
musaTim Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 håper ikke det er mye problemer med den. jeg har bestilt en fra mpx.. huff.. da blir jeg sinna Lenke til kommentar
godal Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 neida, det er ikke så vanskelig,hadde samme problem selv. poenget er at gprs og mms bruker forskjellige profiler så du må ha begge to og sørge for de bruker hvert sitt gprs oppsett. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Det er som regel ikke t610 det er noe problem med, er vel heller de som håndterer den som har finger trøbbel Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 ja skjønner at det er noe jeg gjør galt slettet alle profiler på wap og på dama comm nå....så sendte jeg mms ericsson til 1999 lagret instillingene.....slo av tlf slo på....virker fortsatt ikke,.,, Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 passa du på å velge at mobilen skulle bruke den profilen da? den er ikke såsmart at den gjør det selv desverre. nå om jeg bare kan finne ut åssen jeg får sjekke min epost, den finner ikke servern! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 ja....går inn på wap profiles og velger.....etter jeg har send wap, mms, gprs ericsson til 1999 så har jeg 3 profler der og velge mellom....har prøvd alle....jeg får vel ta en tur til mobil forhandleren min da... nokia7250 som jeg hadde var ikke dette noe problem Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 vel, her funka det som ett skudd fra første forsøk. har telenor og saken var preloada med 3 telenor valg. to djuice og en telenor direkte. den som står som valgt er merka tnm/grps/mms. de to andre heter djuice-tnm/no og djuice-tnm/gprs. noen som har en god ide hva for en jeg skal bruke om jeg skal benytte epost funksjonen? Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Dette høres ut som et problem jeg hadde... Jeg kunne verken sende bilder/mms eller wappe.. og det problemet hadde jeg helt siden t610 ble lagt ut i hyllene til salg. Og jeg skjønte ikke hva som var problemet.. Hadde lagt inn alle instillingene på rigtig måte men ingen funksjon... Det ente med at jeg gikk innom en telenor butikk og fikk sjekket dette problemet og d viste seg å være en feil fra Telenor... La inn en feilmelding og vips så var d fiksa etter en dag... Men Irritasjonen med å miste en måned med fri mms og irritasjonen med å plages med telefonen kunne jeg ha vært foruten!!! :-? Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Dette høres ut som et problem jeg hadde... Jeg kunne verken sende bilder/mms eller wappe.. og det problemet hadde jeg helt siden t610 ble lagt ut i hyllene til salg. Og jeg skjønte ikke hva som var problemet.. Hadde lagt inn alle instillingene på rigtig måte men ingen funksjon... Det ente med at jeg gikk innom en telenor butikk og fikk sjekket dette problemet og d viste seg å være en feil fra Telenor... La inn en feilmelding og vips så var d fiksa etter en dag... Men Irritasjonen med å miste en måned med fri mms og irritasjonen med å plages med telefonen kunne jeg ha vært foruten!!! :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå