Jlmss Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei. Har et lite problem med min Htc Legend. Den lader ut batteriet når telefonen slås helt av. I løpet av ca 10 timers tid, så har batteriet gått fra fulladet til utladet. Jeg har prøvd å avinstaler programmer og tatt hard reinstalering av programmvaren på telefonen. uten at noe av det har fungert. Er det noen som har opplevd det samme og har en løsning på det? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei. Har et lite problem med min Htc Legend. Den lader ut batteriet når telefonen slås helt av. I løpet av ca 10 timers tid, så har batteriet gått fra fulladet til utladet. Jeg har prøvd å avinstaler programmer og tatt hard reinstalering av programmvaren på telefonen. uten at noe av det har fungert. Er det noen som har opplevd det samme og har en løsning på det? Har ikke hatt samme problem på en telefon, men har hatt det samme på en laptop. Der var det rett og slett batteriet som var defekt og ladet seg ut da PC-en var av. Byttet jeg batteri så var alt ok. Mye av samme teknologi i batteri på en laptop og en HTC legend. Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Det var en tanke som kansje ikke er så fjern For det rare er at når telefonen er på eller i flymodus, så varer batteriet og fungere normalt. Lure også på om det kan være andriod versjon 2.2 som er synderen. For med versjon 2.1 hadde eg ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er rart hvis android v2.2 skal være problemet da mobilen er slått av når batteriet tappes. Den har jo ikke noe standby modus jeg ikke vet om eller? Den slår seg helt av? Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Eneste jeg finner ut av dette problemet er enten din forklaring, Eller at det er noe rart med v2.2 som gjør noe med min telefon når den slåes av. Annen forklaring har eg ikke. For når jeg slår av telefonen så kommer skjermen med vil du slå av og det det. og når eg slår den på så går den gjennom hele oppstartfrekvensen. Så da blir det nok forhandler med medfølgene hodebry for dem Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ganske sikker dette er et kjent problem med telefonen. Ikke minst andre batteri feil som utrolig dårlig batteri kapasitet ellers. Du har vel kvittering? Telefonen har 2 år garanti tid og 5 år reklamasjon. Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Ingen problem med kvitteringen og det Blir heller mere spennde å se hva dem finner ut av problemet Lenke til kommentar
twb Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tør jeg foreslå et lite eksperiment: Slå av, ta ut batteriet, sett det inn etter 10 timer. Ladet ut nå også? Hvis ja, da er batteriet defekt. Hvis nei, da er det telefonen. 1 Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Den skal prøves. Da vet eg som du sier, hva er hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå