panybs Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei! jeg har ikke peiling på brennere så derfor lurte jeg på om dere hadde noen anbefalinger på dvd brennere. Jeg vil helst holde meg under 2000kr for jeg har desverre ikke mer Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Nec ND-1100A er fin, synes jeg. Det er en ren +R-brenner. Multiformatbrenneren ND-1300 er ikke så verst den heller, men den er kresen på hvilke plater du fórer den med. Edit: Pluss, ikke minus. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 på http://www.multicom.no så får du nec 1300 (både + og -) til under 2000 samme brenner må du betale 2500 på komplett denne er sort Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Nec ND-1100A er fin, synes jeg. Det er en ren -R-brenner. Jeg regner med du mener +R. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 hva vil det si at det er bulk? :-? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 hva vil det si at det er bulk? :-? Bulk er det motsatte av retail. Bulk betyr at software og sånn ikke følger med. Du får den heller ikke i orginal esken, som oftest i en plastpose. Noen bulk-ting mangler også produsentens logo, men det er heller sjeldent. Det er ikke alltid du får med skikelig bruksanvisning heller. I praksiss er det det samme produktet. Det er ikke feilprodusert eller noe. Helt likt som retail-versjonen, bare at det som oftest er mye billigere ! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg regner med du mener +R. Hupps. Selvsagt. Leif sniker seg inn overalt. Takk for korreksen. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 prøvde en nec 1100 med "kremen av dvd+r plater" Verbatim, men den tok dem ikke!!!? cd'er gikk fint.. har selv en nec nd 1300a, fin fin den.....har prøvd verbatim,pacard bell,sony,memorex funker fint alle sammen hos meg... brenner kostet 1990 hos www.mpc.no 1 måned siden...sikkert sunket mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå