Decerto Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så har fått meg en svensk kjæreste, som dessverre bor i Sverige mens jeg bor i Norge. For øyeblikket har jeg Netcom Flexitalk med bindetid på ett år pga jeg kjøpte mobil med Netcom, og det koster meg ca 2 kr per meldig som blir sendt. Noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre? , Når man er bundet til netcom, går det ann å bytte abbonnement til et annet Netcom abbonnement, eller er jeg bundet til Flexitalk? Jeg har sett over Netcoms abbonnement, og ser de har noe som heter "Freetext", vistnok er sms gratis å sende, men har en følelse av at det kun gjelder hvis den man sender til befinner seg i Norge, her er beskrivelsen fra dems side: "Du betaler en fast månedspris og kan sende så mange SMS og MMS du vil i Norge. Selvfølgelig kan du også ringe med FreeText." Men kan det hende at det lønner seg å bryte bindingen og få et nytt abbonnement hos en annen leverandør?, hvilket hadde isåfall passet best for å sende sms til Sverige? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er vel trolig billigst å sende SMS/ringe til Sverige via Rebtel. Jeg har brukt Rebtel nå i snart ett år, og er kjempefornøyd. Bare send meg melding dersom du vil vite mer. jarle Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://www.tele2.no/mobil/union.html Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://lebara.no/mobil/priser/kontantkort Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 avhenging av telefon så finnes det eksterne programmer som du kan sende sms via, feks vyke. For dere som har andorid/iOs, kan man ikke sende sms via skype evt andre apps, som vil være betraktlig billigere enn 2kr/sms ? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Heywire funker veldig bra. Gratis å laste ned, koster ikke annet enn datatrafikken eller er gratis når du benytter wlan. Bruker det mye til venner i Canada. Sjekk www.heywire.com om operatøren støtter dette. Telenor gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå