Cuneax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 På Museum of the Moving Image i New York City. Les mer Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er jeg den eneste som ikke helt forstår? En vanlig 3D-skjerm kan jo også vise 2D-bilde, men det gjør den jo ikke til en 5D-skjerm. Jeg vet det er noe jeg ikke helt har fått med meg... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så vidt eg har forstått det, beveg heile skjermen på seg og. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva i helvete? 2D + 3D = 5D ???! WHAT? Så supermario + Crysis combo = 5D spill, hva faen er det de snakker OM?! Vi lever i 3D hvordan i helvete får du til å lage en TV som opererer med andre dimensjoner, nei det er jeg ganske positiv på at ikke går. Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Installasjonen er designet av Thomas Soetens og Kora Van den Bulcke Dessverre ble de drept av en gjeng rasende matematikere på åpningsdagen av "5D" utstillingen. R.I.P 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Installasjonen er designet av Thomas Soetens og Kora Van den Bulcke Dessverre ble de drept av en gjeng rasende matematikere på åpningsdagen av "5D" utstillingen. R.I.P Cheers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noen uten peiling har laget noe latterlig og kalt det noe fancy. Fort skriv en artikkel om det!! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er enig med munty her. Ser ikke helt hva som gjør denne skjermen 5D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg