Toalettet Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hey. Har ett hovedkort som har komponenter som SUGER! Men jeg lurte på om jeg kunne kjøpe ett asus hovedkort med deler som prosessor osv, og bruke min gamle hardisk, lydkort, strømforsyning osv. Jeg har ddr2 1031mb ram. 3.2 ghz pentium 4 prossessor. Og jeg ville ænsket meg i7 prosessor, hd5500 4670 eller noe. 4/6gb ram.. Tskk for svar. Hovedkortet jeg har er MSI n1996 Tusen takk! W2hb Endret 8. mars 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja, du kan resirkulere deler som passer. MEN spørsmålet er, er strømforsyningen din sterk nok? Der må du begynne. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvis du skal kjøpe deg ny prosessor, for eksempel en i5 eller i7, så vil du også måtte kjøpe et nytt hovedkort og ny RAM. I tillegg kan du velge å oppgradere grafikkortet, men dette kan du gjøre uavhengig av CPU/hovedkort/RAM. Hvis du har lyst på anbefalinger til hvilke deler du bør kjøpe, så er nok Hjelp til kjøp og salg av PC et godt sted å poste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå