Gå til innhold

Blackberry Curve 9300 3G

Anbefalte innlegg

Aloha!

Er på Hawaii og har akkurat kjøpt en Blackberry Curve 9300 3G. Dette var ikke dyrt, 2000 norske riksdaler og opplåsningen var lett som en plett - youtube gir svaret på det meste!

Lurer litt på om det er noen her med lik telefon og kan komme med noen anbefalinger til oppsett, apps og hvordan jeg får tak i norsk ordbok. Har lest litt på div forumer men finner for det meste gamle poster mid firmware som ikke hjelper mitt tilfelle.

Bruker forøverig NetCom IConnect. Grunnen tl dette var at jeg mistet min iphone måneden før siste nedbetaling på mobilen og sitter nå med et abo, hvor jeg har fri internettbruk.

Hilsen Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder oppsett og slikt må du ha abonnement fra leverandør som tilbyr abonnemnet for BB, som da gjør at du får utnyttet alle funksjoner telefonen tilbyr (inkl epost og nett). Trigcom er, så vidt jeg vet, eneste tilbyder som privat kunder kan bruke.

De bruker Netcom sitt nett og du trenger ikke tenke på innstillinger og lignende da alt fungerer når du putter inn sim. Det er hvertfall min erfaring.

Når det gjelder Apps er ikke dette noe jeg har utforsket veldig mye, og heller ikke noe jeg trenger masse av. Idag har jeg ÜberSocial (tidligere Übertwitter) for twitter (bruker ikke Twitter selv, men følger med på de artister/band/etc som har offisielle kontoer), Viigo (RSS), Dropbox og Facebook (ikke veldig imponerende pr idag), trigPhone (Praktisk når man skal bestille Taxi) og Worldmate (praktisk om du resier mye og den gir deg værmelding, etc). Appworld er jo nå lansert for Norge så da får man jo tilgang til mange flere programmer, spill, etc. Diverse BB sider har anmeldelser av programmer og slikt, så virker til å være nok å utforske.

Trigcom har sin egen ordbok man kan laste ned, som etter min mening fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...