kingkop Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hallo! Jeg lurer på hva jeg må gjøre for å ha en webcam samtale med noen. Jeg får bare opp bildet men ingen lyd. Det samme skjer med den jeg skal snakke med. Gjennom Netmeeting går det bra, men kvaliteten på bildet er så dårlig der. Jeg har kjørt audio/video tuning wizard og valgt micen til å være web kameraet. På programmvarene som kom med kameraet, så virker lyden. Det er noe rart med messenger... Er det noen andre programmer det ute så jeg kan laste ned å bruke for å ha webcam samtaler? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Prøvde du mitt forslag her? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Joda jeg prøvde det. Mic er satt til kameraet. Når du skal starte en webcam samtale, må du trykke på webcam OG audio? Vel, jeg har nå klikket på alt som er uten at det skjer noe av den grunn.. Tro om det kan være den personen jeg vil snakke med som ikke har rette verdier på instillingene? Men han burde vel uansett høre meg? Merkelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå