Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror jeg har klokket inn 60-80 timer nå. Husker ikke i farta. Og jeg holder på med andre gjennomspilling. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Spiller igjennom for andre gang på nightmare nå, og koser meg som bare det! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Rundet spillet tidligere denne uken. Fantastisk spill, likte dette bedre enn forfølgeren, hovedsaklig på grunn av karakterene var mye bedre denne gang. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Da har jeg også omsider fått kloa i DA2. Som storkunde hos Bioware var det bare et spørsmål om tid. Har hørt mange som klagde, men må si jeg ble positivt overrasket! Den første vanskelige kampen mot ogre'n på Hard var faktisk veldig vanskelig. Mest på grunn av at jeg ikke hadde noe utstyr ennå. Etter at jeg fikk åpne kista med alle unlocka tinga, ble det en annen dans. Blood Dragon rustningen fra DA1 er på plass Uansett... mitt første inntrykk etter at introduksjons-evetyret var over, og jeg var på plass i byen, var at det føltes veldig "old school" RPG med tanke på at du fyker rundt i byen og gjør quests og treffer folk og utforsker. Litt som enkelte deler av Baldur's Gate 2 eller Icewind Dale. Nå har jeg ikke kommet meg så dypt i selve plottet, så får se hvordan det står i stil til selve kampene og utforsknings-delen. Foreløpig er mitt personlige hoved-questet å finne pirat-dama fra demoen... Endret 29. april 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har kommet meg til kapittel 3, og synes det kanskje er litt begrenset med områder å utforske. Er det bare 1 dungeon som blir brukt om igjen og om igjen? Og hva med alle forsterkningene som faller ned fra himmelen? Gjenbruk av områder og fallskjermhoppere trekker ned ganske mye. Ellers fortsatt greit spill. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Ja det er mye gjennbruk av kjellere osv Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet om noen i Bioware har gjort intervjuer og forklart/forsvart noe av den massive kritikken spillet har fått? Personlig synes jeg Awakening er et mye bedre spill enn Origins. mer variert ikke så grindete, ikke så endimesjonalt (ikke bare blight) bedre tempo, mer spennede karakterer, kulere combat, mer varerte og interesante og down to earth quester, alt dette med forsterkning av borg etc etc. Hadde derfor håpet at de hadde fortsatt på det meget gode sporet hvor alt som ikke funket eller var litt kjipt i Origins var tunet. Det finnes absolutt spennende elementer i DA2 og ting å spille videre på, men mye av kritikken må absolutt møtes. Håper Bioware møter denne med en hvis ydmykhet og tar grep, så kan en expansion bli virkelig bra. Lenke til kommentar
Zlay3rofd0oM- Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 De forsvarer kritikken med noe som kan oppsumerers slik: "Jeg hører på hva du sier, men jeg er ikke enig." Videre følger et intervju med Mike Laidlaw, Lead designer av DA2! http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-10-biowares-mike-laidlaw-a-defence-of-dragon-age-ii-interview Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Takk for link! Første som slår meg i intervjuet er at hele intervjuet til Eurogamer handler om kritikken. Modig av Eurogamer som øker flere hakk i kredibilitet. Samtidig at Mike Laidlaw svarer ganske i dybden på alle på spørsmålene. Personlig synes jeg ikke gjenbruk av områder er det verste. Kanskje også endel som tyder på de vil hoppe over en evt. expansion som er noe mer enn litt downloadble content. De forsvarer kritikken med noe som kan oppsumerers slik: "Jeg hører på hva du sier, men jeg er ikke enig." Videre følger et intervju med Mike Laidlaw, Lead designer av DA2! http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-10-biowares-mike-laidlaw-a-defence-of-dragon-age-ii-interview Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg har helt glemt av at jeg hadde DA2 etter at jeg fikk The Witcher 2 i hus. Så blir nok lite spilling av DA2 før TW2 er rundet, siden sistnevnte er såpass mye bedre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Er så synd jeg ikke har god nok pc til å dra det fint. Klarer ikke å nyte et spill om det er satt på lowest grafikk. TW2 alstå. Endret 27. mai 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hallo Jeg prøver å installere Dragon Age 2 og har kommet til delen hvor accounten min skal valideres men ingenting skjer. Prøvd å google det for å finne en løsning men har ikke funnet noe. Har noen opplevd det samme og som kanskje har en løsning på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå