Gå til innhold

Dragon Age 2 - Generelt snikksnakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende. Er en svært irriterende bug i spillet som ikke lar deg starte Deep Roads-questet hvis du har gjort et eller annet quest i act1 som er bugga.

Hadde en mage på level 48 nå hvor jeg har samla alle collectibles og gjort valg jeg ikke har gjort før.

Lenke til kommentar

Merkelig. Jeg har gjort samtlige quests i Act 1, før jeg startet Deep Roads-ekspedisjonen.

Jeg passa på, og vet jeg har tatt alle quest som skal være nødvendig.

Jeg har ikke gjort Duty-questet til Sebastien, og jeg har ikke fått henta en ting til han merchanten i Gallows. Men bortsett fra det så har jeg gjort alle side-quest, companion-quest og main quest(rumors også).

Irriterende å vente på en patch, noe jeg egentlig har gjort siden mandag kveld.

Lenke til kommentar

Jeg vil faktisk si at det er litt morsomt med den glitchen selv. Mye mer variasjon i hvordan jeg tar ned en fiende nå, enn den vanlige "poke`inga".

Elsker denne armor-ability`ene mage`ne har. Anders ser helt rå ut med denne sammen med Justice i fullt sving i seg.

Lurer forsatt litt på den bug`en når det kommer til Deep Road. Fikk ikke starta Deep Roads forrige gang med Mage. Nå har jeg gjort akkuratt de samme questene, og fikk starta Deep Roade med warrior.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få Isabela tilbake til normalt igjen i Act 3, tiltross for at du ikke har romance helt med henne. Å du har gjort alt hun ville når det kom til Arishoken?

EDIT: Herlig, fikk henne tilbake. :love:

Leste bare noen brev i huset mitt, og hun var villig til å komme tilbake. Isebela er lett Miranda i Dragon Age :love:

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Isabella er faktisk den karakteren jeg liker minst. Varric og Anders er mine favoritter. (Jeg likte egentlig Fenris til å begynne med, og han var min første romance option, men han ble bare for sutrete og trangsynt).

Nå er jeg på min andre playthrough. Rouge Archer denne gangen. Jeg måtte skru opp vanskelighetsgraden til Hard, det var jo ingen motstand på Normal. Men mulig jeg skrur ned igjen på noen av bossene.

Lenke til kommentar

I like her. Beste kommentarene du kan ha mens du går rundt å loker med partyet ditt er jo å høre hennes kommentarer. Mobbinga hennes av både Aveline og Merrill er også fun.

http://www.youtube.com/watch?v=VmBsn4dE_t8

Gleder meg til BioWare sender ut et patch så jeg kan nyte The Exiled Prince uten å være redd for at achievements ikke blir registrert(ja jeg spiller på konsoll). Har ikke vært noe mer i kontakt med Sebastien Vael en å bare sett den lille intro`en hans i Hightown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...