Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har fokusert ned på Vengeance-treet hans, for mer skade fra han. Lite vits å heale når fienden dør på null-komma niks. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Spiller på Hard, hvor mange av de litt større kampene virkelig trenger en skikkelig healer. Trenger derfor et apparat i bakgrunn som kan gi den støtten:D Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har som regel meg selv som tank/berserker (weapon and shield) og enten Fenris eller Avaline som tank/dps nr. to. Deretter har jeg Varric som rogue og Anders som healer/mage dps. Hans elemental offfensive magic er jo sinnsyk, og fiendene med kort HP-bar faller som fluer før jeg når bort til dem. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen her som spiller jevnlig på Nightmare foresten? Prøvde meg på det fra begynnelsen av, men sleit allerede med det første kaotiske møtet. Skal ikke spoile hva du møter på, om noen ikke en gang har kikket på spillet Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Paserte der 20 timer in-game Btw Ai'en er helt ubrukelig >< Har ikke hatt en eneste fight hvor tanken min ikke har gått mot taktikken min og bare løpt inn og drept seg selv OG vist noen av dem bruker en slags AOE så må jeg jo manuelt ta dem alle ut av den... noe som ALTID gjør at noen av mine dør Endret 14. mars 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Healing fungerer langt annerledes enn i DA1, da du ikke kan "spamme" healing. Spillet er balansert rundt at healing egentlig er overflødig, siden tre av fire vanskelighetsgrader er velegnet for buttonmashing i fylla. 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Da har jeg spilt gjennom DA2. Et spill hvor jeg forstår, og for det meste er enig, i en god del av kritikken som spillet har fått, men som jeg likevel storkoste meg med. Jeg likte svært godt historien og måten den ble fortalt på, jeg likte også flere av karakterene, og måten dine valg fikk konsekvenser i spillet. Kampene var intense, underholdende og svært enkle. Sluttkampene synes jeg var litt skuffende (og en av dem forsto jeg ikke helt vitsen med). Spillet var definitivt forenklet kraftig fra Origins, og kan som RPG ikke måle seg med det. Men likevel et spill som jeg fant underholdende og interessant. Blir spennende og se hva BioWare kommer med neste gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 DA2 er mer et action-RPG enn et tradisjonelt RPG. Men for all del, absolutt verdt å spille flere ganger. Har selv fullført det en gang nå, skal nok fullføre det flere ganger utover månedene. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hm, har hørt at historien suger og at det ikke er verdt å spille igjennom flere ganger jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Smaken er som baken. Jeg syns det var underholdende. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kommer helt ann på om du foretrekker "Redd verden" scenarioet eller "personlig suksess" scenarioet. DA:O er Redd Verden, mens DA2 er Personlig suksess. Synes den klarte det passe greit jeg, selv om jeg nesten må si at personlig syntes jeg Bioshock 2 hadde en mye mer gripende historie. Hvilket viser at smaken er som baken, nok en gang. De fleste mener jo at Bioshock 2 var mye mindre engasjerende enn Bioshock 1. Eneste måten du kan finne ut om historien er god eller dårlig er å spille det selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tja, vil jo ikke si at DA2 er mye "personlig suksess". Act 1 er sant og visst nok om deg selv og familien din, for å etablere deg i byen og få plass til å bo der. Men Act 2 og utover er din kamp for å rette opp ting i Kirkwall, og finne ut hva det er som foregår bak kulissene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hm, har hørt at historien suger og at det ikke er verdt å spille igjennom flere ganger jeg. Holder på med min tredje playthrough nå men jeg er nok mer blodfan enn de fleste. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Blir nok flere playthroughs med meg og etterhvert Blir spennende å fullføre storyen på en litt slemmere måte denne gangen her Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg likte veldig godt historien i DA2. Den var annerledes og mindre episk, som andre også har nevnt. Det var mindre "redd verden", og mer "ordne opp i lokalpolitiske forhold". Siden de aller fleste RPGs handler om å redde verden i episk skala, så synes jeg dette var et friskt pust som jeg satte stor pris på. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Blir nok flere playthroughs med meg og etterhvert Blir spennende å fullføre storyen på en litt slemmere måte denne gangen her Da er vi to. Spørsmål; mister du søstra di om du tar henne med i the Deep Roads? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Blir nok flere playthroughs med meg og etterhvert Blir spennende å fullføre storyen på en litt slemmere måte denne gangen her Da er vi to. Spørsmål; mister du søstra di om du tar henne med i the Deep Roads? Lurer litt på den her og Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ang søster eller bror i Deep Roads: Du mister personen i act 2. Under Deep Roads-turen, blir personen infisert av "corruption", og du har to valg. Om Anders er med, kan du ta med søstra/broren til noen Wardens som er i nærheten, slik h*n blir medlem av the Gray Wardens. Hvis du ikke har med Anders, må du drepe h*n. Som Gray Warden møter du h*n igjen på slutten av Act 2 når mange ting går til... helvete... Ikke at det hjelper å la h*n være igjen hjemme. Søstra blir tatt for å være magiker og blir innestengt i magi-tårnet (møtes igjen i act 3 når alt går til h...), og broren blir frivillig Templar. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Herregud. Digger hvordan valgene dine har litt å si på historien. Er nødt til å gjøre en ny playthrough:D Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er det 18-årsgrense på spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå