Tabris Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg håper ikke det er den klipp-og-lim biten du har postet som gjør at du dropper spillet. Uansett går det også an å kjøpe det brukt hos GameStop, da kan du returnere det og få pengene igjen innen 14 dager hvis du ikke likte det. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 For et møkka spill. Bioware burde begynne å lage spill til PC igjen. (Joa, det er på PC men er 100% designa for konsoll). Glad reviews er enig med meg hittil. Det første hadde 91% rating, dette er på 80% nå og det forsetter å synke. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har endelig blitt ferdig med alle sidequests fram til første turen til Deep Roads. SPOILER! ->--->--->--------->>>>>> Når du har spillt i Deep Roads en halvtimes tid, kommer du til en badass stein wraith eller noe. Gjorde en big deal ut av å få han til å se dritfarlig ut, jeg valgte å sloss mot han, piece of cake. Rett etterpå kommer jeg til en kjempeversjon av noen vanlige stein wraiths. SYKT med HP, fair enough. Skillsa hans er ikke de verste heller. Men rekkevidden på de er totalt ødelagt. Selv om animasjonen på et ikke-magisk angrep er 3-4 meter unna karakteren din, blir du likevel skadet og deiset i bakken. Vanskelighetskurven går i fra en altfor lett start og helt fram til Deep Roads, kastes du nesten rett inn i en helvetes kamp du IKKE kommer til å vinne første gang, om ikke gruppen din er veldig bra, eller du spiller på easy. Hadde ikke vært så ille om ikke kampen hadde tatt så forjævlig lang tid. END SPOILER Dragon Age 2 bør du vente med å kjøpe til ting er fikset, eller ikke i det hele tatt. Jeg begynte å bli bra lei nå også, før den jævla bossen! (FRUSTRERT!). Områder repeterer seg selv hele tiden. En hule det var drager i, kan det 1 quest senere være magikere osv. Områdene blir bare brukt om og om igjen. Fun -.- Angrer kjøpet mitt nå.. husker godt hvorfor jeg begynte å laste ned pirater istedenfor å kjøpe... Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 EA har en del i spillet. Grunn nok til å ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg håper ikke det er den klipp-og-lim biten du har postet som gjør at du dropper spillet. Uansett går det også an å kjøpe det brukt hos GameStop, da kan du returnere det og få pengene igjen innen 14 dager hvis du ikke likte det. Det som gjør det er at jeg vet om så sinnsykt mange som mener akkurat det som den klipp-og-lim-biten mener. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Spillt i 2 timer nå! Koser meg Må vel nesten prøve å fullføre Origins osså snart Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Skjønner ikke helt hva alle klager på. Skal godt gjøre å følge opp det episke Origins, om det i tillegg skal være nye deler i spillet. Greit nok, man kan ikke velge rase, men dette gir oss i hvertfall en litt rikere dialog. Mener også at spillet har en spennende historie, og det nye kampsystemet koser jeg meg med. Selve historien er godt bygd opp, og har noen herlige paraleller med Origins som jeg koser meg med hver gang det skulle dukke opp. Kan kanskje stemples som fanboy, men liker mange av de nye vendingene som har blitt gjort. Og selv om mange missliker endringene som har blitt gjort, så vil jeg i det minste anbefale dette spillet til alle som vurderer å kjøpe det. For min del er dette penger jeg ikke skammer meg over å ha brukt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker det hittil, men jeg viste at jeg kom til å bli skuffet. Hallo, hvilken nerd tror at en oppfølger er BEDRE enn originalen?? men en ting som irriterer meg. Hva faen er det Darkspawnsa ser ut som? De ligner ikke akkurat på de fra Origins Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Spilt igjennom det nå. Særdeles skuffende i forhold til forgjengeren. Trodde Bioware var en av få utviklere som aldri gav ut middelmådighet, men er tydeligvis slutt på det. Origins - 9/10 Awakening - 7/10 Dragon age II - 6/10 Satser på at The Witcher II og Skyrim redder RPG-året, for dette var triste greier. Edit: Til han over - Mass Effect 2 var bedre enn sin forgjenger på mange områder. Endret 12. mars 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Så det jeg burde kjøpe er faktisk Dragon Age Origins isteden for DA2? Demoen av DA2 skuffa stort, trodde dette her skulle overgå det meste, med grafikk og slikt. Ikke det jeg så ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 JESUS! sku vist være jæææææææææævlig vanskelig til tider dette Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Så det jeg burde kjøpe er faktisk Dragon Age Origins isteden for DA2? Demoen av DA2 skuffa stort, trodde dette her skulle overgå det meste, med grafikk og slikt. Ikke det jeg så ihvertfall. Anbefaler deg forsåvidt å kjøpe begge. De knytter seg sammen, ettersom at historien foregår i samme tidsperiode med samme refferansepunkter. Og så kan du importere save fra Origins til DA2. Grafikken på dette spillet er helt grei. De bruker vel ikke noen ny engine for grafikken, så ikke noe poeng å forvente noe nytt på den fronten. Gameplayet er underholdende, og litt anderledes. Verdt å prøve eneren først, om du ikke har spillt noen av de. Gir DA2 litt mer dybde om du har tenkt å prøve det en gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Storkoser meg med spillet, selv om det er et annet spill enn DA1. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Storkoser meg med spillet, selv om det er et annet spill enn DA1. Duuuh.. er jo 2'ern. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Storkoser meg selv med spillet. Jeg har aldri vært kravstor på grafikk, men jeg må si at jeg liker den "nye" grafikken. Spillet elsker jeg slik som Origins. Vil ikke si at Origins er bedre, eller dårligere. Det er det samme så og si, bare at de samtidig er veldig forskjellige. Spillet er som en blanding av Origins, Mass Effect 2 og våpenbruken fra et JRPG nesten. Jeg har ikke støtt på noe mer bugs enn en liten lyd-hakking i en intens kamp inni i Vigil`s Keep og dette med achievementene til Exiled Prince på 360-utgaven som irriter meg. De andre bugs/glitchen jeg har støtt på til nå tjener jeg derimot på. Har funnet ut både en måte på å få armoren opp til 100% hvis man er Warrior, og til alle andre Warriors characters som har skjold. Også har du den glitchen som gjør at man får evig xp og penger til man slutter å trykke. Liker hvordan jeg får utnyttet de nye abilitiene ved bruk av denne metoden, har ikke akkurat dempet gleden til å spille spillet. Å faktisk være så sterk som characterne mine er nå elsker jeg. Kan få veldig mye varrierte angrep nå, enn man kunne som full level i Origins/Awakening. Å det liker jeg. Uansett et spill jeg kommer til å kose meg med i uker framover. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skjønner jo hvorfor de gjorde det, jo mer mainstream, jo flere mennesker appelerer det til, og jo flere kjøper. Som igjen leder til mer penger. Det var akkurat det samme som The Big Bang Theory gjorde, det var nerdehumor fram til sesong 2, så oppdaget de at de ble mer og mer populære, og gikk rett over til mainstreamhumor med en gang, så nå ser alle de 15 årige jentene på det fordi det er morsomt, mens vi som var de alle første som så på sitter igjen med en dritt i fanget, det samme gjør Bioware med Dragon Age nå. Heh.. Blizzard burde lage sitt eget single player RPG. Hvem vet? Kanskje StarCraft: Phoenix er et slikt prosjekt Tviler sterkt på at de bryr seg om mainstream. Tror nesten de bestemmer hva som er mainstream om de lager et nytt spill i hvilken som helst sjanger! Ja, for World of Warcraft og Starcraft 2 er ikke mainstream i det hele tatt sant? Blizzard er akkurat like mainstream som alle andre. Og det kommer fra en som holder Blizzard høyest av alle spillutviklere. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Noen som har spilt gjennom spillet og kan på spoilerfritt vis fortelle meg om hvor mye edderkopper det er i spillet? Er litt på gjerdet altså, digget eneren men store edderkopper i spill er en enorm turn-off for min del. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er du redd for edderkopper? Kan sikkert ordne med en reskinning til deg. Hvordan stiller du deg til små pusekatter? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er du redd for edderkopper? Kan sikkert ordne med en reskinning til deg. Hvordan stiller du deg til små pusekatter? Blir litt vanskelig på PS3-versjonen, ikke sant? Men har nettopp googlet problemstillingen litt og har funnet ut at Bioware ikke har redusert på edderkopp-problemet, snarere tvert imot. De siste årene har jeg spilt mange spill med edderkopper, de verste eksemplene Dragon Age: Origins, Castlevania: LoS og Darksiders. De to sistnevnte ga jeg bort etter en gjennomspilling, selv om jeg syns begge var veldig gode spill. Edderkopper går greit(egentlig ikke) så lenge de er små, men når de blir store som hester eller enda større som i Darksiders, da syns jeg ikke det er morsomt lengre. http://en.wikipedia.org/wiki/Arachnophobia Dette syns jeg utviklerne burde ta hensyn til, men man kan jo ikke forlange all verden heller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hahahahah, are you fucking serious? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå