MrLuni Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Og der var spillet runda. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Og der var spillet runda. Faens PC spillere, forhåndsbestilte i Desember til X-box og kan ikke spille før jeg kommer hjem i fem tiden i dag også har folk allerede runda det?! Får en følelse av at helga blir veldig ensidig. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg spiller det på PS3 og har forhåndsbestilt. Fikk det i går. Utrolig bra spill så langt! Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Starter i dag, har sett for meg en Warrior, noen spilt gjennom med denne? Hvilken spesialisering evt. Tenkte berserker. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Viss du liker å vare tank eller twohanded så er warrior tingen Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg spiller warrior nå, på førsterunden. Jeg er berserker og har en annen warrior som tank. (Men er berserker med sword and shield, så det blir litt hybrid). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gud bedre, hva er det som har skjedd med Bioware? Håper virkelig ikke dette er den linjen de vil legge seg på i tiden fremover, for da kommer de til å gå konkurs. :\ Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Spiller det på PC selv. Kjøpte det i dag, og har akkurat startet det hele på Nightmare. Bare begynnelsen alene er vanskelig! Men gjør det slik at spillet vil ta lang tid å runde^^ Noen andre som spiller det på nightmare? Og så har jeg et lite spørsmål til ang. grafikken. Er det noen som spiller dette som erfarer noe kronglete animasjoner? Spillet i seg selv lagger ikke, men det er som om animasjonene lagger når jeg spiller det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Kan ikke huske å ha lagt merke til det. For dei som har spillt ferdig spillet: wtf? For en drit-historie! Main man kunne jo bare ha flyttet så hadde han sluppet alt mas og kjas... Ikke noe epic, bare idiotisk krangling. Savnet og kampstilen fra 1ærn. Va ikke en gong avsluttningskill på troll! Neeeeh dette va alt for dårlig. Endret 10. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kan warrior gå duelwield i 2ærn? Nei, jeg tror ikke det. Jeg tror det er bare Rogue som kan det. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Puh, nå har jeg spilt i hele dag. Avsluttet bare nå for en halvtime siden fordi samboer kom hjem fra jobb og det var hans tur å spille. Jeg kan forstå at de som var fans av Origins og forventet seg et temmelig likt spill ble skuffet, men jeg selv synes spillet er helt fantastisk. Det er lenge siden jeg har sittet fra jeg sto opp til jeg la meg med et spill. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Foruten kampsystemet, så er det stor uliket syns jeg. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, det er stor ulikhet. Spesielt i type historie som blir fortalt. Men også kampsystemet er annerledes, har jeg inntrykk av. Forenletog enda mer action-preget. Jeg synes dette spillet er mye lettere enn DA: Origins. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Bedre AI på gruppa iallefall, men sånt kommer jo med årene.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 12 timer i strekk gjennom hele natten, ingen slutt i sikte helt enda though. Men føler vel at det ikke er alt for mye igjen, noe som er så smått skuffende med tanke på at Origins hadde 30 timer+ med sidequests. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 tja vil si det spillet går med på 25-30 timer. På normal/hard. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 tja vil si det spillet går med på 25-30 timer. På normal/hard. Hm, jeg har spilt ca 15 timer, og har akkurat kommet tilbake til Kirkwall etter å ha vært i Deep Roads. Betyr det at jeg er halvveis? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 yes, ganske halvveis da ja Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kan dere si hva dere synes om spillet litt mer detaljert? Som en poeng score, eller pro/con og slikt. Historie: Dialog: Combat gameplay: Balanse: Setting/map design: Og er det noe klassisk Bioware-style sengeaktivitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå