MrLuni Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå har jeg spillt spillet i par timer og det virker ganske lovende! Jeg startet som Human rogue - duelwield. Får man ikke velge nå om man vil være elf eller dverg? Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spilte ca 5 timer i helga, bra spill. Men eneren (origins) skal være bedre. I dette skal bla. dialogen være tullete. Skal true noen, så deretter si noe snilt, så er dere plutselig bestevenner igjen. Men grafikken er stygg til å være 2011..godt det har kommet texture pack til PC. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg likte grafikken på eneren så godt at jeg syns det e bra dei ikke prøvde på noe uber grafikk. Syns det er noe som mangler, men kan ikke sette fingerene på det! Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det ikke slik at spillet har release først om to dager? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det ikke slik at spillet har release først om to dager? Var en tur på elkjøp i stad, og de hadde spillet på lager, men kunne ikke selge det før 10 mars. Spillet har release i USA i dag vet jeg. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 oo, da skal jeg ikke sette noen flere spørsmål ang. hvordan de har spillt det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hørte cdon selger det til nedlasting. Og forsåvidt så kom den mindre lovlige cracken på nettet rundt 1-2tia inatt. Trur faktisk jeg likte grafikken 1ærn bedre. Så jævli epic å ta bilde når man står i klynge med darkspawn og kaster holyshock eller hva det hette. Har ikke merket noe Finishing moves når man dreper folk/spawn Endret 8. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg til jeg selv får spillet, det ble sendt ut idag Men akkurat nå så driver jeg og spiller gjennom Dragon Ages: Orgins, er på tide og endelig få fullført spillet Har startet mange chars men liksom ikke fått fullført det skikkelig enda Men driver og spiller som Commoner Dwarf rogue og sliter litt med og finne hvilken armor jeg burde bruke ;o Bruker noe light armor nå, men er det ikke egentlig medium jeg burde bruke som dwarf? Bruker light armor på de andre rogue'ene mine, men de er jo elfer liksom. Kjører Heavy og Massiv armor på tanksene mine. Og selvfølgelig Cloth/leather på magsene. Men syntes det er for mye heavy og massiv og velge mellom i forhold til light, medium, leather osv.. Så hva er det best og bruke? Er forresten lvl 14-15 så har kommet til tier 7. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Tja bør vell spør i 1ær tråden om slikt. Jeg spilt iallefall aldri rogue på 1ærn Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal spille eneren etter jeg har runnet toern jeg.. feil rekkefølge, men da jeg prøvde Prigins på PC var det elendig. Skal prøve på PS3 senere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Styrer unna selv om jeg har en ny pc i hus. Likte ikke engang eneren i sin tid. Må la dette passere og heller satse på TW2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Yes da gikk det med Dragon age2 fra jeg sto opp til jeg la meg (omtrent) Endret 9. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da har vi fått spillet! Forhåndsbestilt, og kom i posten i dag. Installeres as I type. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gief stipend:( Må prøves asap:(! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Noen som har spilt et stykke etter ekspedisjonen? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nei, jeg kom til utsiden av Kirkwall før jeg lot min samboer få starte sin egen karakter. Skal spille mer om litt. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tenkte å nevne for alle som har fått spillet, men ikke vil vente til midnatt: Last ned den de-krypterte Dragon Age 2.exe filen, og du kan spille. Nei det er ikke piracy, det er bare en kopi av BioWare sin egen fil. Dette har forsåvidt vært mulig siden natt til tirsdag. Anbefaler alle som tror det er gøy på nightmare å bare droppe det. Spillet er ikke balansert for nightmare, og mange timer inn i spillet er det kampene bare mas. 30 sekunder inn i kampen er du tom for mana/stamina og du spiser potions fortere enn du klarer å fylle opp lommeboken for å kjøpe nye. Eneste måten å ta fiender i store grupper er å isolere de som de gjør i filmen 300. "Fight like a spartan, think like a general!" eller hva de sa... Right... 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Bruker nå alltid å pulle store mengder fiender rundt et hjørne så alle sammler seg. Spiller på Normal. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror spillet mitt dukker opp i postkassen min i morgen, glede seg :D Menne... Man kan spille som mage i denne oppfølgeren også eller? Fikk aldri testet magen noe særlig i DA:O :S Men har lyst til og teste den mere ut, hvis man kan velge den som klasse her i 2'ern Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Mage er såååååååååå mye kulere i 2ærn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå