Gå til innhold

Dragon Age 2 - Generelt snikksnakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte ca 5 timer i helga, bra spill. Men eneren (origins) skal være bedre.

I dette skal bla. dialogen være tullete. Skal true noen, så deretter si noe snilt, så er dere plutselig bestevenner igjen.

Men grafikken er stygg til å være 2011..godt det har kommet texture pack til PC.

Lenke til kommentar

Hørte cdon selger det til nedlasting. Og forsåvidt så kom den mindre lovlige cracken på nettet rundt 1-2tia inatt.

Trur faktisk jeg likte grafikken 1ærn bedre. Så jævli epic å ta bilde når man står i klynge med darkspawn og kaster holyshock eller hva det hette. :D

Har ikke merket noe Finishing moves når man dreper folk/spawn

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg selv får spillet, det ble sendt ut idag :D Men akkurat nå så driver jeg og spiller gjennom Dragon Ages: Orgins, er på tide og endelig få fullført spillet :D Har startet mange chars men liksom ikke fått fullført det skikkelig enda :p

Men driver og spiller som Commoner Dwarf rogue og sliter litt med og finne hvilken armor jeg burde bruke ;o Bruker noe light armor nå, men er det ikke egentlig medium jeg burde bruke som dwarf? Bruker light armor på de andre rogue'ene mine, men de er jo elfer liksom.

Kjører Heavy og Massiv armor på tanksene mine. Og selvfølgelig Cloth/leather på magsene.

Men syntes det er for mye heavy og massiv og velge mellom i forhold til light, medium, leather osv.. Så hva er det best og bruke? :D Er forresten lvl 14-15 så har kommet til tier 7.

Lenke til kommentar

Tenkte å nevne for alle som har fått spillet, men ikke vil vente til midnatt:

Last ned den de-krypterte Dragon Age 2.exe filen, og du kan spille. Nei det er ikke piracy, det er bare en kopi av BioWare sin egen fil. Dette har forsåvidt vært mulig siden natt til tirsdag.

Anbefaler alle som tror det er gøy på nightmare å bare droppe det. Spillet er ikke balansert for nightmare, og mange timer inn i spillet er det kampene bare mas. 30 sekunder inn i kampen er du tom for mana/stamina og du spiser potions fortere enn du klarer å fylle opp lommeboken for å kjøpe nye. Eneste måten å ta fiender i store grupper er å isolere de som de gjør i filmen 300. "Fight like a spartan, think like a general!" eller hva de sa... Right...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror spillet mitt dukker opp i postkassen min i morgen, glede seg :D :D

Menne... Man kan spille som mage i denne oppfølgeren også eller? Fikk aldri testet magen noe særlig i DA:O :S Men har lyst til og teste den mere ut, hvis man kan velge den som klasse her i 2'ern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...