headsplitter Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Har tenkt å bestille meg en ny pc fra Dustin home. Kabinett CPU SSD ESD Håndleddsbånd CPU kjøler Skjermkort Minne Ser det greit ut? mangler hovedkortet for det ser ut som alle til socket 1155 er utsolgt. Noen forslag på hvor jeg kan skaffe et bra og rimlig kort? Lurte litt på dette Hovedkort Det jeg har fra før av er cd-rom, hardisker og PSU Holder det med 620w? Endret 8. mars 2011 av headsplitter Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 SSD'en er grei den. Hvis det ikke haster , råder jeg deg til å vente med SSD i noen uker. Vertex 3 er like om hjørnet , og vil parkere Vertex 2 i ytelse (ikke for ingenting at Vertex 2 er satt ned i pris) Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 ok da gjør jeg det tenker på dette hovedkortet og satser på att det kommer inn på lager snart så slipper jeg å vente så lenge Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg ville nok byttet ut RAM med CL7. Ellers ser oppsettet ditt bra ut. Når det gjelder SSD så absolutt vent! PSU kan du likesågodt gå for hakket større. Ingen vits å kjøre en PSU helt ut, så jeg hadde nok valgt en skikkelig PSU på 900-1000W. Har hørt at disse skjermkortene trekker oppmot 400W. Heftig Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Ja kunne gjerne tenkt meg en større psu men er i studenttilværelse og har lite penger. Men blir det absolutt flaskehals så må eg vurdere å grave dypere i lomma Kjørte GTX 8800 på psu`n og den var ganske kravstor på si tid. http://www.youtube.com/watch?v=RtJ0RQfeOXo&feature=fvwrel Såg på denne filmen så bruker de ganske mye det samme. (snakker om det helt på slutten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå