yrian90 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde bestilt sabertooth p67, men fikk til svar at de kanskje ikke kunne levere det til den 10. mars. Da står valget mellom om jeg skal vente på sabertooth p67 eller gå for dette? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626996 Kommer til å bruke datamaskinen først og fremst til gaming, og etterhvert overclocke også. Hvilket av disse er best til mitt bruksområde? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis du har råd, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626411, lett Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Er ikke innenfor mitt budsjett, dessverre. Hvilket av de jeg har pekt ut ville du valgt? Kan godt vente mer for sabertooth, men vil rekke et stort LAN. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg har gode erfaringer med MSI fra gammelt av, men siden jeg prøvde ett Asus Rampage har jeg etter det sverget til Asus som hovedkort. Ville nok derfor valgt Sabretooth. Har du prøvd en annen butikk? EDIT: Ser ut til at levering til Norge generelt er satt til 15. Mars. Desverre Endret 8. mars 2011 av Sacro Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 15.mars for sabertoothen? Jeg er i stor krise, er msien bra for overklokking og gaming? Eller er sabertooth så bra at jeg skal vente? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 nice! de første P67 hovedkortene er faktisk i butikker nå? Det visste jeg ikke. gode nyheter -Stigma Lenke til kommentar
yrian90 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Stigma har vist seg at du har god erfaring innen dette området (?) Hva ville du valgt? har sett tester mellom disse og klarer forstatt ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå