Solid Edge Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei. Har en kompis utenlands og vi snakker en del over skype. Dette fungerte smerte fritt helt til en eller annen oppdatering i fjor. Nå fortiden så snakker vi i 1 min før oppgaveikonet i hjørnet sier at jeg er frakoblet. Etter det så går det ca 5 min så mister vi tilkoblingen. Så må jeg gå inn på oppgavebehandling å avbryte skype.exe for å ringe opp igjen. Skype var også meget sakte og slikt, å brukte lang tid hvis jeg manipulerte vinduet. Men det ble litt bedre når jeg slo av det nye fancy utseende. Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Du har vel ikke opplevd andre nettverks problem? Kan høres ut som linjen faller ut. Evt har du prøvd å re-installere Skype? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Vel Pc'en min er koblet direkte til fiber-boksen, og ellers merker jeg lite ustabilitet. Tror jeg har 15 opp / 15 ned + -... Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Vet ikke om det har noe å si, men jeg bruker Windows 7 og han jeg snakker med bruker mac. Nå i helga skjedde det noe rart også, samtalen datt ut som vanlig. Så kompisen min la på istedenfor å vente på at jeg terminerer skype å starter det opp på nytt. Da plutselig funket skype fint igjen. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ok, da har jeg fått konstatert at det ikke har noe med at den jeg ringer bruker mac, eller befinner seg i utlandet. samme skjedde nettopp når jeg ringte en kompis som bruker LG Optimus x2. Edit: Har prøvd å bruke google talk, og det fungerer smertefritt. Men hadde vært kjekt å fått bruke skype ordentlig. Endret 23. mars 2011 av Solid Edge Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Fikk fikset problemet, etter en formatering av hele maskinen. Kan nevnes at ved oppstart av Skype før, startet den på ca. 150 000kb i bruk av minne og stiger gradvis inntil 1 000 000kb før den låser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå