Gå til innhold

Skype frakobler seg kontinuerlig

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en kompis utenlands og vi snakker en del over skype. Dette fungerte smerte fritt helt til en eller annen oppdatering i fjor. Nå fortiden så snakker vi i 1 min før oppgaveikonet i hjørnet sier at jeg er frakoblet. Etter det så går det ca 5 min så mister vi tilkoblingen. Så må jeg gå inn på oppgavebehandling å avbryte skype.exe for å ringe opp igjen. Skype var også meget sakte og slikt, å brukte lang tid hvis jeg manipulerte vinduet. Men det ble litt bedre når jeg slo av det nye fancy utseende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det har noe å si, men jeg bruker Windows 7 og han jeg snakker med bruker mac. Nå i helga skjedde det noe rart også, samtalen datt ut som vanlig. Så kompisen min la på istedenfor å vente på at jeg terminerer skype å starter det opp på nytt. Da plutselig funket skype fint igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, da har jeg fått konstatert at det ikke har noe med at den jeg ringer bruker mac, eller befinner seg i utlandet. samme skjedde nettopp når jeg ringte en kompis som bruker LG Optimus x2.

Edit: Har prøvd å bruke google talk, og det fungerer smertefritt. Men hadde vært kjekt å fått bruke skype ordentlig.

Endret av Solid Edge
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...