Gå til innhold

2 and a half men slutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt off topic, men er det bare jeg som synes han gutten har blitt dårligere som skuespiller jo eldre han ble?:p

Du er ikke den eneste. Han er ikke en dårligere skuespiller, men han har mistet sjarmen han hadde som unge nå da han er nesten voksen. Det smarte ville vært å byttet ut ham også, men da er det vel ikke så mange igjen. :p

Lenke til kommentar

Velkommen etter...

Leste ikke resten av tråden :p

DU er ikke den eneste, tenkte å sjekke opp nå for å se hva som skjer og dette høres rett og slett latterlig ut.

Hugh grant og Ashton Kutcher i Two and half man... Tror serien kommer til å bli kansellert kjapt, ser virkelig ikke hvordan de to skal fungere i en slik komedie.

I mine øyer så blir det som om Samuel L. Jackson ble med... :nei:

Lenke til kommentar

Neppe med HIMYM som lead-in og Hawaii Five-O lead-out på den samme kvelden. CBS kommer til å regjere gangske greit til at 2 And A Half Men får hvertfall en sesong til etter den som kommer til høsten. Når Mike And Molly faktisk overlevde, og gikk veldig bra mot en sesong 2 så er det faktisk et stort håp for en reboot(slik det blir) av Two And A Half Men.

Logikk og seertall kommer før ord av den usikkre sjel. Det vil jeg hvertfall si. Men uansett for tidlig å si, og det blir gangske breialt å si noe vi ikke engang er i nærheten av å finne ut om enda.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Scrubs mistet en del folk, prøvde forgjeves å lage en ny sesong med nye folk og feilet. That 70's Show mistet to av de viktigste og feilet. Friends rotet det til, varte for lenge og feilet. Futurama hadde for mange og for lange pauser og nådde aldri opp til den tidlige suksessen igjen. Hva får dere til å tro at Two and a half men vil overleve uten hovedpersonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...