zoomsalabim Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Charlie var jo kommet i en alder der det begynte å bli småekkelt at han dro hjem unge modeller... Så akkurat der er ett slikt bytte perfekt, så kan Alan stå for det småekle Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 litt off topic, men er det bare jeg som synes han gutten har blitt dårligere som skuespiller jo eldre han ble? Du er ikke den eneste. Han er ikke en dårligere skuespiller, men han har mistet sjarmen han hadde som unge nå da han er nesten voksen. Det smarte ville vært å byttet ut ham også, men da er det vel ikke så mange igjen. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Blir iallfall lite troverdig at Charlie (Kutcher) er den eldre broren.. Det blir nok ikke det samme, men kan jo håpe det blir bra for det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Sannsynligvis blir Kutcher en slektning. Lenke til kommentar
hisense Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er nok pga Charlie Sheen. Han lever ganske greit da ;P Skal ikke si at jeg ikke misunner ham ;P Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tja,, han lever jo bra. Bortsett fra galskapen, trøbbel med loven, trøbbel med alkohol, trøbbel med narko, trøbbel med ex-kona og fordi verken livet hans, helsen hans eller karrieren hans neppe kommer til å leve så lenge. Men bortsett fra det går det bra med ham. Lenke til kommentar
......... Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ser for meg at Asthon Kutcher er en slektning som skal få bo i huset deres, mens Charlie enten har dødd eller stukket av. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Eller han sitter i fengsel og tviholder på såpa. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det er vel ikke slutt. http://www.imdb.com/news/ni10511841/ http://www.imdb.com/news/ni10585026/ Blir ikke helt det samme, dog. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Velkommen etter... Leste ikke resten av tråden Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Velkommen etter... Leste ikke resten av tråden DU er ikke den eneste, tenkte å sjekke opp nå for å se hva som skjer og dette høres rett og slett latterlig ut. Hugh grant og Ashton Kutcher i Two and half man... Tror serien kommer til å bli kansellert kjapt, ser virkelig ikke hvordan de to skal fungere i en slik komedie. I mine øyer så blir det som om Samuel L. Jackson ble med... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 That's it! I have had it with these motherfucking men in this motherfucking series! (sorry, måtte nesten bare.) Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg gjorde meg ferdig med serien den dagen Sheen forsvant. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Serien blir nok kansellert rimelig fort uten Sheen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Neppe med HIMYM som lead-in og Hawaii Five-O lead-out på den samme kvelden. CBS kommer til å regjere gangske greit til at 2 And A Half Men får hvertfall en sesong til etter den som kommer til høsten. Når Mike And Molly faktisk overlevde, og gikk veldig bra mot en sesong 2 så er det faktisk et stort håp for en reboot(slik det blir) av Two And A Half Men. Logikk og seertall kommer før ord av den usikkre sjel. Det vil jeg hvertfall si. Men uansett for tidlig å si, og det blir gangske breialt å si noe vi ikke engang er i nærheten av å finne ut om enda. Endret 23. mai 2011 av Maury Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Scrubs mistet en del folk, prøvde forgjeves å lage en ny sesong med nye folk og feilet. That 70's Show mistet to av de viktigste og feilet. Friends rotet det til, varte for lenge og feilet. Futurama hadde for mange og for lange pauser og nådde aldri opp til den tidlige suksessen igjen. Hva får dere til å tro at Two and a half men vil overleve uten hovedpersonen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 God script og gode skuespillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå