Gå til innhold

Billige webshoper på Xbox spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp fra england og spar masse penger. www.play.com (Frakt inkludert. toll på dvdfilmer som koster mer enn 200 NOK og spill som koster mer enn 400 NOK) eller www.cd-wow.com (Frakt inkludert og ingen toll!) bare bestill og du får det rett i postkassa. Jeg kjøper nå bare spill og filmer fra de butikkene. Hvorfor betale i bøtter og spann i dette landet når man får det billigere andre plass. (Ekke harry og spare penger) 8)

Lenke til kommentar
Det finnes ingen 400,- grense for spill. Det er 200 som gjelder og da blir spill fra play.com fort dyrt.

Du kan nok få det momsfritt på høyere beløp også, men da er det bare flaks at pakken ikke blir stoppet i tollen.

Er ganske så sikker på at spill har en grense på 400 kr siden det går som leketøy. Det får vise seg når jeg får mine bestilte ps2spill fra www.play.com om en stund. Men skal heretter bestille filmer og spill fra www.cd-wow.com . Da slipper jeg hvertfall å bekymre meg for toll og evt andre avgifter.

Lenke til kommentar

Men skal heretter bestille filmer og spill fra www.cd-wow.com . Da slipper jeg hvertfall å bekymre meg for toll og evt andre avgifter.

Blir det ikke toll på varene hvis man bestiller fra cd-wow.com? Bra priser der forresten. Men hvordan blir det med frakt? Hvor dyrt?

Noen som vet om flere steder? Helst norske.

Lenke til kommentar

Blir det ikke toll på varene hvis man bestiller fra cd-wow.com? Bra priser der forresten. Men hvordan blir det med frakt? Hvor dyrt?

Noen som vet om flere steder? Helst norske.

Frakt er inkludert på "cd-wow" og "play" Når det gjelder toll er jeg for tiden usikker. Noen mener man slipper unna toll på cd-wow, noen mener det er toll på dvd og spill som koster mer enn 200 kr. Noen mener man betaler toll på spill bare om de koster mer enn 400 kr. Jeg er litt forvirret og trur ikke på noe før jeg hører fra folk som faktisk har erfaring med bestilling av spill fra de butikkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stemmer at det er 200kr grense på spill.

Men har handlet flere spill fra Play.com som har kostet over 200kr og har aldri blitt stoppet i tollen.

Men jeg vet om andre som har måttet betale toll for produkter de har handlet fra Play.com.

Lenke til kommentar

du betaler aldri toll på cd-wow, og frakt er inkludert i prisen..

varene sendes via sverige eller noe sånt..har ikke så mye peil...

har til dags dato handlet over 250 filmer, 100+ cder og en del spill fra dem... topp side!

j**lene mpiaa eller noe sånt prøver å saksøke cd-wow, fordi de ikke liker at de selger billige dvder og sånt... eller var det cd-plater..husker ikke helt, uansett... håper de som sitter og styrer havner der de hører til..

happy thoughts, happy thoughts..

cd-wow er best, uten protest. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...