dTd Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hey! Jeg satte plutselig å funderte på en ting... Jeg har faktisk aldri sjekket opp en eneste dame utenfor fest/byen... Så jeg lurer enkelt og greit på hvor ellers sjekker man opp damer? Jeg mener, jeg kjenner ytterst få, om ikke ingen som ikke har møtt dama/typen sin på fylla, eventuelt på nettet som førte til et møte på en fest etc. Det er vel ikke det at jeg har noe stort problem med å sjekke opp damer, eller slikt på fylla, eller at jeg skjeldent er ute. Men jeg bare lurer hvor ellers gjør man slikt? Hvorfor lurer jeg? Jo fordi jeg får inntrykket av at de aller fleste damene jeg har møtt på fester/byen er skjeldent noe veldig bra forhold materiale, store deler av dem er kun ute etter å ha ons, og det er ikke akuratt veldig kult å vite at siden du fikk dama så sykt lett i senga, så er det sikkert en hel haug med andre som fikk henne før deg... De som isåfall kunne vært aktuelle er som regel allerede opptatt. Og de aller fleste andre som er på byen drikker seg så sinnsykt fulle at det ikke frister å sjekke de opp av annen grunn enn tilfeldig sex (dont get me wrong, er absolutt ikke noe feil med det heller ONS fra tid til annen, men det blir som regel en litt merkelig tone etter et ons og føler det er litt "feil" grunnlag å bygge opp et forhld på, ofc jeg sier ikke at man skal vente med sex lenge, men har bare ikke noen gode erfaringer med at ons kan føre til noe veldig holdbart). Og selvfølgelig, det hender jo at man finner en ordentlig jente på en fest eller på byen selv ei som blir med på ons (det har faktisk ført til noe litt mer seriøst en gang), men det er som regel vanskelig. Og det er jo fortsatt sinnsykt mange andre jenter som ikke er så veldig festglade som fortsatt kan være av mye større interesse enn alle disse bimbo sminkedokkene som trur dem er så sykt deilige, men er stokk tette i hodet, snakker bare piss om andre og ikke duger til annet en å se på og å ha seg med. Og til slutt så syns jeg at samfunnet har endret seg dramatisk(ikke at jeg er så sykt gammel at jeg har opplevd hvordan det var før), men det er jo ikke akuratt lenger vanskelig å få seg noe, sex er liksom ikke så veldig stort lenger og det er så sykt mange jenter som har vært på så utrolig mange før deg, jeg ser på dette som relativt negativt når man skal tenke i litt lenger løp... er ikke akuratt kult å vite at kona di har hatt seg med halvparten av de som er innvitert til bryllupet (for å dra ting litt langt ) Flere som tenker slikt btw? At det ikke er så mange gode jenter å få tak i? Jeg mener da ikke at jenta skal være jumfru, urørt etc... er jo selvfølgelig ikke noe galt med det heller, men det er bare lite tiltrekkende å vite om hu for eksempel har hatt seg med typ 20 folk før deg. Men for all del, det går fint an å forelske seg i den løseste dama i byen! Edit: Jeg så selv at det første avsnittet argumenterer litt imot resten av tankegangen min, men det har ihvertfall ikke fungert så bra for meg da Også de som har møtt kjeresten sin slik, av de jeg kjenner ikke har vart noe spesielt lenge Endret 7. mars 2011 av dTd Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Man kan i grunnen sjekke opp damer hvor som helst. Det er jo ingenting som hindrer deg. Alt man trenger å gjøre er å gå bort og introdusere seg. Likevel blir det ofte kleint og rart siden mange er sjenerte og klarer ikke helt å slippe garden uten å ha drukket seg til mot først. 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Pub, cafe, skole/universitet, telttur, på toget osv osv. Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Pub, cafe, skole/universitet, telttur, på toget osv osv. Endret 8. mars 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Selv om noen har hatt sex med 20 stykker så betyr ikke det automatisk at det ikke er grunnlag for et bra forhold. Om noe så er det en positiv ting da hun har "vært der ute" og følt at hun har levd litt. Men det er kanskje på tide å skifte stamplass? Fullt mulig å finne kvalitetsdamer å byen, hvor mange de har hatt sex med spiller ingen rolle så lenge tallet ikke er 100+ og hun er 21. Andre steder en fest/byen? Yoga kurs eller treningsenter er kurante plasser. Men ja, overalt hvor det er single damer er det mulig å møte damer. Men jeg sjekker ikke opp damer når jeg i kø på Kiwi Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Svaret er enkelt, der damene befinner seg. Finn riktig "icebreaker" så er ikke køen på Kiwi dum heller! Expect the unexpected er det noe som heter. Det ligger noe i det Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor lurer jeg? Jo fordi jeg får inntrykket av at de aller fleste damene jeg har møtt på fester/byen er skjeldent noe veldig bra forhold materiale, store deler av dem er kun ute etter å ha ons, og det er ikke akuratt veldig kult å vite at siden du fikk dama så sykt lett i senga, så er det sikkert en hel haug med andre som fikk henne før deg. De fleste fester og drikker, og jeg synes du generaliserer litt mye. Alle damene på byen er ikke prikk like. Tvert i mot, drar mange forskjellige typer mennesker på byen. Jomfruer, horer, medisin studenter, politikere, søppeltømmere, tyver, advokater. Tipper du kan nevne alle type yrker og studieretninger. Tingen er at du bruker et meget populært kort når du drar en slik konklusjon. Du må ha noe mellom øra! Løs! Du stempler folk for å vise at du har standard. Men ved å gjøre det, motsier du bare deg selv. Eller du havner under din egen standard. Vi har jo alle vært på byen! Om ingen av oss hadde vært kjærestemateriale, hadde det ikke fantes noe som "et bra forhold". Det er du som oppfører deg overfladisk. Du som ikke tenker lenger enn til lillefingeren. Ikke dama som danser på gulvet med et par venniner. Hun kommer sikkert en dag til å bli en fantastisk mor og hustru. Med fin jobb og vennekrets. Men, hun kjenner ikke deg. For du stempla henne, 10 år tilbake, som løs og dum, og putta henne i ikke-kjæreste-materiale boksen din. Ja, jeg har mensen Og til slutt så syns jeg at samfunnet har endret seg dramatisk(ikke at jeg er så sykt gammel at jeg har opplevd hvordan det var før), men det er jo ikke akuratt lenger vanskelig å få seg noe, sex er liksom ikke så veldig stort lenger og det er så sykt mange jenter som har vært på så utrolig mange før deg, jeg ser på dette som relativt negativt når man skal tenke i litt lenger løp... er ikke akuratt kult å vite at kona di har hatt seg med halvparten av de som er innvitert til bryllupet (for å dra ting litt langt ) Sex er ikke like hellig som da du var 14 nei. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Veldig mye tekst, og det er sent (tidlig?). Såå tl;dr. Men for å svare på emnetittelen: Mitt råd er å tørre å være deg selv. Da mener jeg ikke den vanlige "vær deg selv". Jeg tenker mer på at du må ikke være redd for å fortelle jenta om deg selv. Dine positive, og negative sider. Er du ikke så tøff, så la hun få vite det da, vel. Liker du justin bieber, så la hun få vite det da, vel. Tør å vær deg selv. Enkelte ting holder man naturligvis tilbake, men det kommer jo gjerne frem etterhvert som du blir bedre kjent med jenta. Poenget med dette er at man fremstår som en langt mer behagelig og selvsikker person ved å tørre å være seg selv. Vær ekte. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Se her se, liker svarene her. Første post ble jo forsåvidt litt lenger enn hva jeg tenkte meg til å begynne med... Og jeg var litt trøtt og grinete i går også ser jeg Jeg generaliserer nok litt vel mye ja. Altså det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av de aller fleste jentene i fra min hjemmeby men jeg motsier meg selv nok litt vel mye ja, føler flørste post ble litt fucked up! Altså jeg sier absolutt ikke at det er feil av en jente å dra på byen kun for å ha tilfeldig sex. Det er slik samfunnet har blitt i dag, og det er vanlig. For hadde ikke det skjedd så ville det jo vært kjipt for oss som ikke var ute etter mer enn det. Men nå som jeg begynner å bli _litt_ eldre føler jeg at de jentene som dro på byen kun for en ons, gjorde det litt for ofte. Og det at en jente har hatt seg med over 20 stk gjør henne ikke automatisk uaktuell, det kom litt feil frem. Jeg kunne helt sikkert blitt glad i henne for det liksom, men jeg tror hun måtte ha overbevist meg litt mer at hun er verdt det da, fordi siden hun har hatt så mange partnere virker hun ikke eksklusiv lenger. Og selvom jeg selv er klar over at sex er blitt Såppas vanlig i dag, så syns jeg på en annen side at det er løøøst å ha mange sexpartnere Og samtidig siden samfunnet har blitt slik, føler jeg at det faktisk er helt sinnsykt mange "dårlige utgangspunk". Ikke bare mtp det at ei jente har mye random sex, men også det at så mange av jentene har blitt så sinnsykt udregelige og skal lage drama om alt og alle, samtidig som at de tror så sykt høyt om seg selv. Men Hey som sagt så er dette intrykk fra min hjemmeby og er vel uansett ikke på utkikk etter noe fast atm uansett da forhåpentligvis en mastergrad på NTNU venter til høsten. Og der får jeg jo sikkert litt av samme inntrykket, men samtidig tror jeg at det er mange flere jenter der som er litt mer ordentlige enn de jeg ser på byen her. Men Hey, dette er bare noe jeg tenker og jeg klarer ikke helt å gjøre meg opp en mening om det er bra at samfunnet har blitt som det har blitt, at sex er så vanlig etc. Har sine positive og negative sider bare. Og kjenner jeg meg selv rett vil jeg uansett vise en jente interesse om hun viser meg interesse uansett hvor mange hun har hatt seg med, fordi jeg tenker ikke like logisk når jeg er på byen, Hehe er forsåvidt jævlig trøtt nå også så kommer tilbake til første post igjenn Lenke til kommentar
largem Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 stemmer for den: Expect the unexpected. er et veldig bra bra ordtak. dama jeg er med nå syntes mange av kompisene mine var rare, det syntes jeg før og. ho er en fantastisk person. vi traff hverandre da hun mistet bussen, og viste at jeg kjørte til skolen, så da satt hun på. så da fikk vi god kontakt. og det var ikke værre å spørre om hun ville finne på noe en gang. hun svarte ja. hun var hos meg og alt gikk veldig bra! du møter dem der du minst venter det;) du må bare ikke være redd for å få et nei:) det er ikke værre enn å få nei. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 du møter dem der du minst venter det;) du må bare ikke være redd for å få et nei:) det er ikke værre enn å få nei. det er mye sannhet i dette. jeg er ikke noe særlig glad i å sjekke på byen så foretrekker de fleste andre steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, jeg har mensen HAHA! Ellers så er det mye greie folk også på byen(ja greie folk fester også), men det er kanskje ikke akkurat disse du legger mest merke til på byen. Litt generaliserende kanskje (men det finnes alltid et unntak av regelen!), men er jenta utestedets midtpunkt, har hun nok hatt sex med langt flere enn de andre i utestedet. Utover det, tror ikke jeg har for mye å bidra med, har hatt samme dame siden jeg var 16 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå