Gå til innhold

Level 85, hva nå?

Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt litt på lvl 85 nå og da hovedsakelig PvP i random battlegrounds innså jeg at jeg antagelig går glipp av en del. Kunne tenke meg og også gjøre litt PvE (heroics og kanskje raid etterhvert) men hvor starter man? Har 3-4 PvP blue, men resten er gear jeg plukket opp mens jeg levlet, iLvL 324 har jeg. Har ikke så mye penger 2k gull ca, og ikke noe særlig med professions.

Daily quests?

Kunne også tenke meg flere flying mounts, i første omgang en Nether Drake fra TBC, men denne skal jeg klare å skaffe selv. Proto drakes derimot, er jeg ikke så sikker på hvor jeg skaffer, så tips her settes pris på.

Heirlooms for å levle alt er også ønskelig, men noe av det er vel mulig å skaffe gjennom guild om jeg husker riktig.

Linker Armory profile også:

http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/caedos/simple

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

diverse du kan gjøre.

-gjøre ferdig quests i alle soner, for å få mer rep og gull.

-gjøre therazane og hellscream reach dailies, for rep og gull.

-skaffe deg rep tabard til den faction som gir deg best head enchant.

-gjøre random dungeon, for rep og gear.

-skaffe deg proffesion, for stats, gull, gear, etc.

-skaffe det som er å skaffe av gear fra div factions.

Endret av Lmthaman
Lenke til kommentar

Det er vel bare til å begynne med å gjøre random dungeons til du har en høy nok ilvl til å gå over til heroic.

Er rimlig lett å geare opp i cata synes jeg hvertfall.

Du kan få en grønn protodrake ifra "The Oracles" som holder til i Sholazar Basin. Man må først grinde seg til revered/exalted for å kunne kjøpe egget som det er en liten sjangse for inneholder en protodrak.

Hvis man fullfører alle world events/hollieday (eller hva de kalles for) achivements så får man en lilla protodrake.

Stemmer at man må være i en guild for å kjøpe heirlooms som går til 85.

Ellers kan man kjøpe de som går ifra 1-80.

(sitter på jobben på et litt lukket nettverk, så får ikke sjekket linken din)

Lenke til kommentar

Og om det er ting du lurer på. For eksempel om du ser en dude midt i Orgrimmar med den kuleste mounten ever, sjekk det ut på wowhead.com.

Jeg har spilt wow i 3 år nå og bruker fortsatt wowhead aktivt nesten hver dag.

EDIT: Eller Stormwind. Glemte at folk faktisk velger å spille Alliance.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Ja, er faktisk noen av oss. ohmy.gif

Begynte på Netherwing quests igår, kommer til å gjøre en del random dungeons så jeg får gear o.l. og kommer antagelig til å starte en alt etter at jeg har fått tak i litt heirlooms.

Edit: et spørsmål til, hvilke stats er viktigs for DW frost DK?

Endret av koots
Lenke til kommentar

Da kjører jeg på med et par spørsmål til:

Har i øyeblikket ingen professions og omtrent 2.5k gull, så lurte på om jeg skulle skaffe meg noen professions, men aner ikke hvilke, tips?

Som sagt tidligere så er jeg også lysten på å levle en alt, og det står mellom goblin priest/shaman, noen erfaringer rundt disse som dere vil dele?

Kommer til å kjøpe heirloom cloak og head fra guild rewards så fort guildet når lvl 20, om jeg gidder skaffe noen flere spørs, da jeg heller kommer til å bruke justice points og honor points på mainen min.

Angående våpen så virker det som om jeg kan få en fin off hand for justice points, men til main hand så bare fortsetter jeg å gå random dungeons og satser på drops?

Lenke til kommentar

Angående professions, så kommer det an på om du vil tjene penger og ha minst mulig utgifter med prof du velger.

Vil du ha cash så gå for to gathering, skinning/herb/mining.

Hvis du vil velge et prof som vil forbedre din character så kanskje mining/blacksmith?

Har ikke så stor kunnskaper bak hva som er bra for DK.

Priest og shaman er to flotte klasser det. Ikke noe spes å si egentlig, er vel bare til å prøve de ut til lvl 10-20 eller noe slikt. Som forøvrig går rimlig kjapt om du har heirloom items på de.

Har ikke en anelse hva type våpen som er bra for DK.

Du kan sikket sjekke ut EU forumets Death Knight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...