Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Sett masse guider, gjør det nå også .. Men hvilken nettside er handlekurven fra, ikke komplett.no iallefall. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Sett masse guider, gjør det nå også .. Men hvilken nettside er handlekurven fra, ikke komplett.no iallefall. åja, glemte å nevne det. dustinhome er den fra. Kjempeside. Billig, rask frakt og bra service(sies det, har aldri benyttet meg av det selv). Endret 7. mars 2011 av ManheiM Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Den er fra DustinHome EDIT: Fin side. Har handlet en del fra dem. Upåklagelig service Endret 7. mars 2011 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Ok, Dustinhome skal bli Leste fra et forum at man kan unngå "statisk elektrisitet" om man bygger pcen med oppvaskehansker å bygger oppe en teppe?.. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... Dette kommer jeg til å gjøre, med mindre kabinettskruene ligger i en egen pose.. Hva skjer om jeg blander? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... Dette kommer jeg til å gjøre, med mindre kabinettskruene ligger i en egen pose.. Hva skjer om jeg blander? hehe, rareste jeg har hørt. Du trenger ikke bekymre deg for det, du ser om en skrue vil passe eller ikke, og uansett vil du merke det ganske fort. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Støt eller kabooom? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 ingen av delene, bare det at gjengene er forskjellige, og hvis du prøver med makt kan det bli litt kinkig å få det løs igjen Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) De skal være rimelig digre for å havne utenfor "skrue-arealet" på HK. Da snakker vi så og si idiotsikkert. (Beklager Vaffeltryne) Edit: Og gjengene er faktisk av samme dimensjon på noen jeg har liggende. (Fra et CM HAF932 antageligvis.) Endret 7. mars 2011 av Komakino Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Lagde et lite oppsett med mer futt i. Blei kanskje litt dyrt? Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Lagde et lite oppsett med mer futt i. Blei kanskje litt dyrt? Jeg kan fortelle deg hvorfor jeg bare vil bruke 4000. Jeg skal snart komfirmere meg, og de pengene jeg "tjener" inn der, skal jeg bruke på en imac 27".. Også tenkte jeg at jeg kunne ha en liten gamer pc til å spille cod4 på.. Imacen blir med en surfe og skolearbeidpc + litt videoredigering.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Høres ut som en dum ide. Kjøp deg heller en god pc og glem Imac tullet. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Vel er så og si bestemt på at jeg vil ha imac til komfirmasjonen.. Men har jo bursdag 6,juni om det hjelper.. Har kanskje spart opp til 10.000 (Bursdagspenger + Jobbpenger + Sparepenger).. Til 6,juni.. Er det fortidlig å sette opp et oppsett til dette da? Edit: Da trenger jeg en skjerm og hdmi kabel også Endret 7. mars 2011 av Grunnbok Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En Imac 27 koster 18000kr noe som er sinnsvakt dyrt i forhold til hva slags ytelse du får. En pc til 18000kr kjører sirkler rundt en Imac. Den maskinen jeg satte opp kjører faktisk sirkler rundt en Imac. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 En Imac 27 koster 18000kr noe som er sinnsvakt dyrt i forhold til hva slags ytelse du får. En pc til 18000kr kjører sirkler rundt en Imac. Den maskinen jeg satte opp kjører faktisk sirkler rundt en Imac. En Imac koster rundt 16,000 Med quad-core i5.. Når det kommer en oppdatering i mai/juni.. Vil den få ssd, kansje en blurai også.. Itillegg kommer OS X Lion. Til samme pris. Har prøvd imac en del ganger, skjermen er noe helt annent en andre skjermer.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Til samme pris kan du få en sinnsvak pc med minst like god skjerm. Du betaler abnormt mye for å få den Apple logoen bare så du er klar over det. Det er ikke noe iveien med Apple annet enn at de er vanvittig overpriset. 1 Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Vel er så og si bestemt på at jeg vil ha imac til komfirmasjonen.. Men har jo bursdag 6,juni om det hjelper.. Har kanskje spart opp til 10.000 (Bursdagspenger + Jobbpenger + Sparepenger).. Til 6,juni.. Er det fortidlig å sette opp et oppsett til dette da? Edit: Da trenger jeg en skjerm og hdmi kabel også bump Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... Dette kommer jeg til å gjøre, med mindre kabinettskruene ligger i en egen pose.. Hva skjer om jeg blander? De ligger i to forskjellige poser oppi to forskjelliger esker. Det skal litt til for å blande dem, men de er veldig like. Jeg skulle sette sammen en PC for en venn, og klarte å gjøre nettop dette. Du ødelegger både mellomstykkene mellom kabinett og hovedkort, og gjengene i de.. Men som sakt; det skal litt til for å gjøre dette, ikke noe å bekymre seg for De skal være rimelig digre for å havne utenfor "skrue-arealet" på HK. Da snakker vi så og si idiotsikkert. (Beklager Vaffeltryne) Edit: Og gjengene er faktisk av samme dimensjon på noen jeg har liggende. (Fra et CM HAF932 antageligvis.) Det var vennen min som hadde åpnet alt og rotet det til... Endret 8. mars 2011 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå