Gå til innhold

Nå fant jeg ut av det! Se igjennom? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett masse guider, gjør det nå også :).. Men hvilken nettside er handlekurven fra, ikke komplett.no iallefall.

åja, glemte å nevne det. dustinhome er den fra. Kjempeside. Billig, rask frakt og bra service(sies det, har aldri benyttet meg av det selv).

Endret av ManheiM
Lenke til kommentar

Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... :whistle:

Dette kommer jeg til å gjøre, med mindre kabinettskruene ligger i en egen pose..

Hva skjer om jeg blander?

hehe, rareste jeg har hørt. Du trenger ikke bekymre deg for det, du ser om en skrue vil passe eller ikke, og uansett vil du merke det ganske fort.

Lenke til kommentar

De skal være rimelig digre for å havne utenfor "skrue-arealet" på HK. Da snakker vi så og si idiotsikkert. (Beklager Vaffeltryne)

Edit: Og gjengene er faktisk av samme dimensjon på noen jeg har liggende. (Fra et CM HAF932 antageligvis.)

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

6s54dc.gif

Lagde et lite oppsett med mer futt i. Blei kanskje litt dyrt? :thumbup:

Jeg kan fortelle deg hvorfor jeg bare vil bruke 4000.

Jeg skal snart komfirmere meg, og de pengene jeg "tjener" inn der, skal jeg bruke på en imac 27"..

Også tenkte jeg at jeg kunne ha en liten gamer pc til å spille cod4 på..

Imacen blir med en surfe og skolearbeidpc :) + litt videoredigering..

Lenke til kommentar

Vel er så og si bestemt på at jeg vil ha imac til komfirmasjonen.. Men har jo bursdag 6,juni om det hjelper..

Har kanskje spart opp til 10.000 (Bursdagspenger + Jobbpenger + Sparepenger).. Til 6,juni.. Er det fortidlig å sette opp et oppsett til dette da?

Edit: Da trenger jeg en skjerm og hdmi kabel også ;)

Endret av Grunnbok
Lenke til kommentar

En Imac 27 koster 18000kr noe som er sinnsvakt dyrt i forhold til hva slags ytelse du får.

En pc til 18000kr kjører sirkler rundt en Imac. Den maskinen jeg satte opp kjører faktisk sirkler rundt en Imac.

En Imac koster rundt 16,000 Med quad-core i5.. Når det kommer en oppdatering i mai/juni.. Vil den få ssd, kansje en blurai også.. Itillegg kommer OS X Lion. Til samme pris.

Har prøvd imac en del ganger, skjermen er noe helt annent en andre skjermer..

Lenke til kommentar

Vel er så og si bestemt på at jeg vil ha imac til komfirmasjonen.. Men har jo bursdag 6,juni om det hjelper..

Har kanskje spart opp til 10.000 (Bursdagspenger + Jobbpenger + Sparepenger).. Til 6,juni.. Er det fortidlig å sette opp et oppsett til dette da?

Edit: Da trenger jeg en skjerm og hdmi kabel også ;)

bump

Lenke til kommentar

Jeg bare sier det; ikke bland hovedkortskruer med kabinettskruer... :whistle:

Dette kommer jeg til å gjøre, med mindre kabinettskruene ligger i en egen pose..

Hva skjer om jeg blander?

De ligger i to forskjellige poser oppi to forskjelliger esker. Det skal litt til for å blande dem, men de er veldig like. Jeg skulle sette sammen en PC for en venn, og klarte å gjøre nettop dette. Du ødelegger både mellomstykkene mellom kabinett og hovedkort, og gjengene i de..

Men som sakt; det skal litt til for å gjøre dette, ikke noe å bekymre seg for :thumbup:

De skal være rimelig digre for å havne utenfor "skrue-arealet" på HK. Da snakker vi så og si idiotsikkert. (Beklager Vaffeltryne)

Edit: Og gjengene er faktisk av samme dimensjon på noen jeg har liggende. (Fra et CM HAF932 antageligvis.)

Det var vennen min som hadde åpnet alt og rotet det til... :D

Endret av Vaffeltryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...