Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

spyr ikke i fylla!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvorfor jeg ikke spyr i fylla når jeg bynner å få nok som mange andre gjør? Blir nesten heller aldri trøtt og kunne sikkert festet til langt på morran om det hadde vært muligheter for det. Som regel har jeg vært oppe tidlig også...

Også lurer jeg på om det er farlig å drikke hver helg? Ofte to dager også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nok drukke mer enn nok flere ganger. Ei flaske vodka 0.5 på ca en time med en kompis resulterte i at eg havna ut på byen.

Har en liten ølvom men er ikke sånn at man ser det. Er 1.73 m høy og veier litt under 80 kg. Trener regelmessig også. Men det pisser sykt ofte når jeg drikker øl, noen ganger pisser jeg to ganger på rad. Er noen som sier at det er derfor jeg klarer å drikke øl så fort og ikke blir dårlig dagen derpå :)

Men en ting som aldri slår feil er at magen blir ødelagt sånn i halv 2 tida etter mye øl så da må eg som oftest tømme toern...

Endret av morgan_kane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 shots med absinthe etter å ha drukker 12 halvlitere tok knekken på meg...

Kan godt drikke en 75cl flaske med Hot'n sweet uten problemer, så lenge jeg ikke blander med noe annet.

Hender jeg spyr hvis jeg drikker for mye, slik at jeg ikke får plass mer :p

Men ja, er ingen vits å prøve å drikke så mye du klarer til du spyr, dog er det litt kjekt å vite hva du tåler, hvis du ikke har spydd før.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er invididuelt. Kjenner mange som er helt hardcore på å drikke. Men til slutt så skjer det noe. Som regel blir man dårlig av å blande alt mulig av drikke, så om du VIL spy, så kan du bare drikke ALT mulig du kommer over. Sprit, øl, vin, sjampis, rusbrus, drinker, tequila etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil spy er det bare å feks drikke ett glass ren vodka sakte, uten stopp.

Grunnen til at man vanligvis spyr når man drikker seg drita, er ikke fordi det smaker dritt eller fordi man har blandet for mye forskjellig. Kroppen sier ifra at man har fått for mye gift(alkohol) å prøver derfor å kvitte seg med dette.

Derfor; hvis man ikke oppnår den fantastiske opplevelsen det er å spy i fylla, så er det fordi man ikke har drukket nok.

Lenke til kommentar

Trådstarter fisker etter komplimenter om hvor flink han er til å drikke.

Ååååååh du er bare SÅÅ flink til å drikke xD Hadde aaaldri tålt så mye som deg xD spyr etter bare 5 øl jeg hehe xDD

Værsågod, håper dette slukket din hunger etter selvtillit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...