alexia_net Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei. Jeg trenger lit hjelp med noen undertekster for StarTrek The Next Generation. Har noen disse undertekster på Norsk? Jeg har funnet dem til sesong 7 bare. Takk. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Så det var ikke undertekster på boksene du kjøpte altså? Klag! Jeg kan, mot god timesbetaling selvfølgelig, sette meg ned og skrive ut dymo remser med undertekster....men da må du selv rive av og sette de på når du spiller av. Jeg skal selvfølgelig legge de i rekkefølge. Skal vi si 250,- per time? Lenke til kommentar
alexia_net Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg kan gjøre det også, men kanskje vet noen en god web site med gode undertekster til denne filmen. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvis det er digitalt du har filmen, så kan www.subscene.com kanskje være til hjelp. De pleier å ha subtitles til det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå