vesletun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) fant ut at det ikker drver det er noe feil med skjeka enhetsbehandling ,men TSScorp Dvd+- TS-H653B SCSI CDROM DEVICE,cdromet klarer ikke å gjenkjene korekt størelsen på filene og da får jeg ikke til å kopiere den på en cd/dvd. På en cdrom er hver fil på 44 Byte og ikke den størelsen filene skal hvere når jeg skal brenne det ut på en cd så klarer ikke programet det. Mer hvet jeg ikke om feilen,håper dere kan hjelpe meg med den beskrivelsen jeg har gitt Endret 7. mars 2011 av vesletun Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er ikke en feil, men heller en missoppfatning. En PC cd/dvd rom er ikke i stand til å gjenkjenne enkeltfiler. Dette er det OS som håndterer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det virker som om du ser på en Audio-CD. Den bruker at annet format enn en data-CD. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Det virker som om du ser på en Audio-CD. Den bruker at annet format enn en data-CD. nei der er ikke en audio cd har prøvd flere Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva slags CDer har du prøvd? Kan du legge ut en screenshot av hvordan det vises? Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hva slags CDer har du prøvd? Kan du legge ut en screenshot av hvordan det vises? hver fil ser slik ut: Endret 8. mars 2011 av vesletun Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva slags CDer har du prøvd? Kan du legge ut en screenshot av hvordan det vises? hver fil ser slik ut: Er det etiketten som er hvit og uten tekst? Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hva slags CDer har du prøvd? Kan du legge ut en screenshot av hvordan det vises? hver fil ser slik ut: Er det etiketten som er hvit og uten tekst? får ikke til å bruke screenshot for å vise hvordan det ser ut Endret 8. mars 2011 av vesletun Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 får ikke til å bruke screenshot for å vise hvordan det ser utDu kan bruke FSIV til å ta skjermkopi med. Så lagrer du bare som 8bits PNG for å få vettig filstørrelse. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 får ikke til å bruke screenshot for å vise hvordan det ser utDu kan bruke FSIV til å ta skjermkopi med. Så lagrer du bare som 8bits PNG for å få vettig filstørrelse. fungerer ikke får det ikke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå