exoonor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Heisann Jeg og klassen min på skolen jeg går på skal lage en <<Musikk>> forestilling som vi skal vise fram til de andre klassene på ungdomsskolen og til foreldre, og det skal være om rockens historie.. Lærerene våre valgte bare ut randome wierd people, som ingen av oss andre likte. Derfor trenger jeg litt hjelp til å finne noen tøffe/morsomme artister/band som vi kan ha med? Der hvor vi kan showe litt, kose oss, og ikke minst underholde de som skal se på... Fordi det har seg sånn at de siste årene så har det bare vært kjedelige forestillinger fordi lærerene bestemte alt og det vil ikke vi ha noe av.. Vi vil og skal lage det beste showet som er vist på skolen vår! Derfor trenger jeg DIN hjelp til å si meg noen kjente folk som vi kan imitere og gjøre litt narr av ( sånn som Kristian valen gjør.. Han tar de små tingene og "disser" det og legger på "litt" (Årstall 1940-2011) Er kjempe glad for hjelp! M.h.V Ecoonor Lenke til kommentar
exoonor Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Av de 92 som har vært her må vel kunne en rocke dude som vi kan disse litt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Led Zeppelin Frank Zappa (Bobby Brown) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Syd Barrett Kurt Cobain Ian Curtis The Beatles gutta David Bowie Tom Waits Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Elvis, Jerry Lee Lewis Joe Cocker (syrehaudhippie), Roky Erickson fra 13th Floor Elevators (enda mer junkie) Yes eller King Crimson (hvor vanskelig kan det være å gjøre narr av disse) Richard Hell and the Voidoids (punk) eller bare Sex Pistols Elvis Costello (new wave) Kurt Cobain (må bare gjøres narr av) Thom Yorke fra Radiohead Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ozzy Osbourne, uten tvil Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er jo dritenkelt å imitere et black metal-band. Da får dere sminket dere også. Jeg foreslår Immortal, absolutt en del av rockehistorien. Dessuten er Abbath litt av spesiell fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå