lenny25 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har akkurat bestilt en skjerm fra databutikken. Hørte like etter av en kamerat at mange skjermer (uansett webshop) ikke fungerer eller har skader som følge av postgangen. Er det mange som har hatt slike problemer?? Har lest mye negativt om databutikken, men jeg tok sjansen... Denne skjermen har jo såkalt on-site service. Hva innebærer dette?? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har bare kjøpt to skjermer via mail, begge fra PSData, og begge Hyundai (henholdsvis P910+ og en F910+) og disse har jeg ikke hatt problemer med. Men at postgangen kan være røff mot ting er sikkert og visst, har et Colorcase Moonlight kabinett kjøpt fra Microplex, dette kom med en ganske god bulk og et LED lys (med powerknappen) som man ikke kan se at lyser uten at det er helt mørkt i rommet. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg bestillte ram og prosessor av dem uten noen som helst for for problemer, men det jeg har hørt som er negativt med dem er at om du får noe som er ødelagt må du vante i opptil en eller flere månder får den blir returnert pga at de returnerer per fulle kontainer eller noe. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Mhm. Mulig det. Jeg vet ikke. Har et defekt GeForce MX440 som skal sendes til dem men jeg er sikkert enda tregere enn dem. Maskinen det sto på kjøpte jeg i slutten av mars, fikk sertifisert at kortet var problemer med i april, de var kjappe med å forklare meg hvordan returnere, men jeg er så treg som bare f, så i skrivende stund så ligger det fremdeles hjemme i leilgheten min... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hatt mye kødd med min Hyundai P910+ 8eller noe) ... byttet inn den første som DOA og synes erstateren lager rare lyder når den skrus av. kjøper aldri monitor på webshop igjen... nytter ikke å klage til dem, da alle monitorer har service gjennom et-eller-annet firma.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja det kan nok være litt skitt at en må via andre firmaer, men har sett at en del av disse mere "tvilsomme" butikkene (Ikke PSData og Komplett, men noen andre som jeg ikke husker navnet på) faktisk har bedre service som en følge av at de setter det vekk til andre og mere profesjonelle steder. Så det kan vel svinge begge veier. Som sagt, de to monitorene jeg har kjøpt via PSdata (og igjen, begge Hyundaier) har jeg ikke noe trøbbel med, selv om jeg begynte å lure når jeg startet opp Linuxputeren med den Hyundai f910 og fikk en total forunderlig farge under hele greien Det som skulle være grønt, var oransje Det som skulle være rødt, var blått Det som skulle være blått var grønt GNOME gui'en på Red Hat så ganske funky ut da. Prøvde å stille fargene manuelt, men fikk ikke noe bedring, så gjorde jeg det magiske og trykket på DeGauss. Bam, der funket det fint som aldri før. Så jeg er godt fornøyd med Hyundai-monitorene til nå ihvertfall, selv om jeg i utgangspunktet tvilte på de. Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg kan desverre ikke uttale meg om webshopenes service unntatt at komplett var raske den gangen jeg angret på en vare og sendte i retur. Fikk da pengene tilbake innen 2 dager etter at jeg sendte varen i retur. Men det jeg kan si om Hyundai P910+ er at jeg er veldig fornøyd med den. Og ja, JEG76, min lager også noen lyder når den skrus av, mest en sånn pipelyd som varer en stund... men nå er skjermen et år gammel så jeg trur ikke det er noe å bry seg om igrunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå