Axin04 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 som tittel sier så ønsker jeg å legge inn en funksjon som gjør at når jeg har summert A1-A6 og får en negativ verdi så vil jeg at den skal være Rød og når jeg summer A1-A6 og det viser positiv verdig så skal det være Grønn. jeg mener på at det går i Excel, men er ikke sikker om det går med Libreoffice noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Under formateringsinstillingen for tall så har du en egen boks hvor du kan huke av for å merke negative tall røde. Hvis resten av tallen er grønne så er det ferdig arbeid, er det ikke? Hint: Sett standard farge til grønn og sett negative tall til å være røde. Lenke til kommentar
Axin04 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 takk for en rask svar. det funker slik som du sa. satt standarfargen på tall som grønn og huket av for at negative tall er rød. xD igjen tusen takk Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det står i manualen, vet du. Lenke til kommentar
Axin04 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 hehe... ja det gjør det sikkert =) prøvde å søke meg gjennom manualen, men var litt usikker på hva jeg skulle søke på, prøvde med "Røde tall på negative verdi" men det kom opp noe annet enn det jeg ville ha =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå