BioNor Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen grunn til du lett hopper over maskinen Traskas linker til som uten tvil er den beste maskinen av de som nevnt foreløpig? Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Noen grunn til du lett hopper over maskinen Traskas linker til som uten tvil er den beste maskinen av de som nevnt foreløpig? men det var jo bare deler, så må jeg sette de sammen? ps: jeg trenger ikke mus, tastatur og sjermmen bare en pc Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Kjekt med humor på et forum... Endret 8. mars 2011 av traskas Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 du kunne jo henvist til denne tråden og bedt om avslag på den på finn da. men allt i allt er nok traskas oppsett det beste. ville dog valgt rimligere tastatur, og lagt noen kroner ekstra i et bedre grafikk kort. ser på meg ut som om en må sette det sammen selv ja. men dette er virkelig ikke sååå mye mer avansert enn å bygge lego. se et par videoer på youtube, og ikke vær for harhendt, så skal det nok gå bra. i ettertid vil du nok være glad for at du har gjort det. ting virker ikke så skummelt lengre etter at en har byggd sin første pc, og en får en MYE bedre forståelse av hvordan det hele henger sammen:) bygg den sammen med guttungen, så har han noe å skryte av på skolen;) Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 jeg må bare si at det der med min gutt skal få pc til bursdag og sånn var bare tull fordi jeg var hos en venn og han lagde en bruker for meg her på diskusjon og han overderev og greier. jeg er egentlig 14 år og jeg ser etter en gaming pc men det vet dere. ok, tror jeg går for en gaming pc fra komplett men jeg trenger litt hjelp da. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Og da sier jeg takk for meg..... 4 Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 jeg trenger virkelig hjelp med å finne en pc som kan kjøre crysis på max grafikk Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) jeg må bare si at det der med min gutt skal få pc til bursdag og sånn var bare tull fordi jeg var hos en venn og han lagde en bruker for meg her på diskusjon og han overderev og greier. jeg er egentlig 14 år og jeg ser etter en gaming pc men det vet dere. ok, tror jeg går for en gaming pc fra komplett men jeg trenger litt hjelp da. ja stusset litt på første inlegg her. var ikke akuratt den språkbruk og setningsoppbyggning en ser hos fedre flest. tviler vel på at du får spesielt mye hjelp videre da du kom ut av skapet med løgnen din. skal du jukse og bedra får du gjøre det helhjertet;) men for å gjøre et untak kan du fortsatt få litt hjelp. gå for det opsettet traskas har satt opp, sløyf tastatur, mus og operativsystem og velg dette grafikk kortet i stedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999 er på tilbud på komplett nå. koster 1500 kroner mer, men sjekker du ut denne grafen så vil du fort finne ut at det er penger godt brukt: http://www.anandtech.com/bench/Product/330?vs=305 når det gjelder å sløyfe operativsystem så må du jo finne en annen løsning. du har sikkert en windows 7/vista cd liggende i huset som tilhører familiepcn eller noe. de fleste windows cd'er kan man bruke på opp til 5 pc'er hvis jeg husker rett, og å bruke en tusing på noe en sansynligvis har liggende virker på meg unødvendig i allefall. bygge den selv klarer du nok også. så teknologisk tilbakestående er nok ikke dagens ungdom;)de fleste ting passer bare inn på et sted, og ingen av komponentene er laget av papp så med mindre du setter sammen maskina med slegge skal nok komponentene havne på plass. men hvorfor skal du ikke ha skjerm/mus/høytalere/tastatur? har du allt dette, men mangler pc? Endret 8. mars 2011 av uracoin Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 jeg må bare si at det der med min gutt skal få pc til bursdag og sånn var bare tull fordi jeg var hos en venn og han lagde en bruker for meg her på diskusjon og han overderev og greier. jeg er egentlig 14 år og jeg ser etter en gaming pc men det vet dere. ok, tror jeg går for en gaming pc fra komplett men jeg trenger litt hjelp da. ja stusset litt på første inlegg her. var ikke akuratt den språkbruk og setningsoppbyggning en ser hos fedre flest. tviler vel på at du får spesielt mye hjelp videre da du kom ut av skapet med løgnen din. skal du jukse og bedra får du gjøre det helhjertet;) men for å gjøre et untak kan du fortsatt få litt hjelp. gå for det opsettet traskas har satt opp, sløyf tastatur, mus og operativsystem og velg dette grafikk kortet i stedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999 er på tilbud på komplett nå. koster 1500 kroner mer, men sjekker du ut denne grafen så vil du fort finne ut at det er penger godt brukt: http://www.anandtech.com/bench/Product/330?vs=305 når det gjelder å sløyfe operativsystem så må du jo finne en annen løsning. du har sikkert en windows 7/vista cd liggende i huset som tilhører familiepcn eller noe. de fleste windows cd'er kan man bruke på opp til 5 pc'er hvis jeg husker rett, og å bruke en tusing på noe en sansynligvis har liggende virker på meg unødvendig i allefall. bygge den selv klarer du nok også. så teknologisk tilbakestående er nok ikke dagens ungdom;)de fleste ting passer bare inn på et sted, og ingen av komponentene er laget av papp så med mindre du setter sammen maskina med slegge skal nok komponentene havne på plass. men hvorfor skal du ikke ha skjerm/mus/høytalere/tastatur? har du allt dette, men mangler pc? jeg tror jeg aldri har besøkt nettsiden til komplett så det er nytt for meg. det jeg ikke kjønner er det med handleliste og greier og masse ting som var på den linken traskas hadde. kan du forklare meg litt plis? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Du er 14? Siste jeg sjekket så var det vel 17års grense på Crysis, i allefall her i Skottland. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 jeg må bare si at det der med min gutt skal få pc til bursdag og sånn var bare tull fordi jeg var hos en venn og han lagde en bruker for meg her på diskusjon og han overderev og greier. jeg er egentlig 14 år og jeg ser etter en gaming pc men det vet dere. ok, tror jeg går for en gaming pc fra komplett men jeg trenger litt hjelp da. ja stusset litt på første inlegg her. var ikke akuratt den språkbruk og setningsoppbyggning en ser hos fedre flest. tviler vel på at du får spesielt mye hjelp videre da du kom ut av skapet med løgnen din. skal du jukse og bedra får du gjøre det helhjertet;) men for å gjøre et untak kan du fortsatt få litt hjelp. gå for det opsettet traskas har satt opp, sløyf tastatur, mus og operativsystem og velg dette grafikk kortet i stedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999 er på tilbud på komplett nå. koster 1500 kroner mer, men sjekker du ut denne grafen så vil du fort finne ut at det er penger godt brukt: http://www.anandtech.com/bench/Product/330?vs=305 når det gjelder å sløyfe operativsystem så må du jo finne en annen løsning. du har sikkert en windows 7/vista cd liggende i huset som tilhører familiepcn eller noe. de fleste windows cd'er kan man bruke på opp til 5 pc'er hvis jeg husker rett, og å bruke en tusing på noe en sansynligvis har liggende virker på meg unødvendig i allefall. bygge den selv klarer du nok også. så teknologisk tilbakestående er nok ikke dagens ungdom;)de fleste ting passer bare inn på et sted, og ingen av komponentene er laget av papp så med mindre du setter sammen maskina med slegge skal nok komponentene havne på plass. men hvorfor skal du ikke ha skjerm/mus/høytalere/tastatur? har du allt dette, men mangler pc? jeg tror jeg aldri har besøkt nettsiden til komplett så det er nytt for meg. det jeg ikke kjønner er det med handleliste og greier og masse ting som var på den linken traskas hadde. kan du forklare meg litt plis? tror du har gjort deg ytterst upopulær på forumet med det lille stuntet ditt. vi får fortsette dette et annet sted. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 jeg må bare si at det der med min gutt skal få pc til bursdag og sånn var bare tull fordi jeg var hos en venn og han lagde en bruker for meg her på diskusjon og han overderev og greier. jeg er egentlig 14 år og jeg ser etter en gaming pc men det vet dere. ok, tror jeg går for en gaming pc fra komplett men jeg trenger litt hjelp da. Beklager, men alle her ville sikkert uansett hjulpet deg. Man skal ikke undervurdere en 14åring, men å lyve? Ryktet til er allerede ødelagt. Sier bare takk for meg.. Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 ka faen? sorry for banning men det var ikke jeg som skrev det, jeg var på besøk hos en venn og han skrev det uten at jeg visste det Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Yeah right.. DU trodde du ville få fortere svar, med å skrive på den måten. Vi er ikke dumme, vi gjennomskuer deg Se på innleggene dine ordentlig, så skjønner du! Endret 8. mars 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 å herrigud da for helvete!!! han som skrev det ledde seg i hel etterpå fy faen. gjennomskuet ka faen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg