Itw Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Var ute i høst og tok noen bilder. Fant en flott nedlagt bensinstasjon med kun en lampe i drift. Har to versjoner en med lys på bilen og en uten. Det jeg liker selv med bildene er linjene, var noe uheldig med refleksjoner fra gatelys på andresiden. Planen er og prøve og klone de vekk, men ikke så lett med formene på bilen og treffe rett. Er veldig i tvil hvilken versjon som funker best, er nok kanskje så jeg heller mot den uten lys.. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Likte best versjonen uten lys. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Likte også det første best, men syns utsnittet var bedre på det med farger. Hvis du kutter en del i bunn (+ evt. Litt på sidene?) så tror jeg det uten farger blir glimrende. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg likte best versjonen med lys. Jeg synes det skapte mer liv i bildet, men vet ikke helt om jeg liker utsnittetene dine. Bilen ser "slemmere" ut med lysene, og uten så blir det litt kjedelig. Men på bilde 1 så ville jeg kuttet i bunn og på sidene, og på bilde 2 så ville jeg kuttet litt på sidene. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Har faktisk ikke tenkt noe over utsnittet dette er nesten rett ut fra kamra, så skal se litt på det i kveld og komme med ny versjon. Liker litt på det uten lys, at man ser litt av asfalten i bunnen, men er kanskje ikke viktig? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 På det uten lys, så ville jeg ha sett mer av asfalten. Nå så ser det bare ut som om det er "støv" på bildet, få asfalten litt mer synlig så tror jeg det blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå