sadface Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei Jeg har tenkt til og kjøpe en gaming pc fra komplett som takler de fleste spill, og til en pris rundt 9000 kr . Trenger hjelp til oppsett Takk til alle som hjelper Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har du noe fra før? trenger du skjerm, mus, tastatur? Lenke til kommentar
sadface Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Har du noe fra før? trenger du skjerm, mus, tastatur? Oi det glemte jeg og nevne Jeg har alt, trenger bare selve pcen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Alt vil si? Får det ikke bedre enn dette... Skal du kabinett kan du slenge på Fractal Design Define R3 Black Pearl Endret 7. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Teac sitt oppsett er supert, men gå for en Samsung Spinpoint f3-harddisk fremfor F4. F4 er en først og fremst lagringsdisk som snurrer på bare 5400rpm. Spinpoint F3 er den absolutt beste disken du kan kjøre som systemdisk, uten å bevege deg inn på ssd. Du vil heller ikke ha bruk for mer enn Sata-II-hastighet på en snurredisk. Endret 7. mars 2011 av phlake Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Studerer du oppsettet mitt nøyere så har jeg lagt ved C300 128gb som systemdisk. 2tb disken skal kun fungere som lagring, og da finner du ikke noe bedre alternativ enn den. Har selv 3stk selv av den. Trådstarter har ikke nevnt et eneste ord om hva han ønsker. Derfor har jeg plukket ut akkurat det jeg mener er best med tanke på ytelse og "value for money" Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ah, den overså jeg. DA er oppsettet ditt kanon! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ville slengt med et optisk drev også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå