lmoellersen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har noen som har bestillt SWG hos EBGAMES fått spillet?? Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 IKKE kjøp fra EBgames, de er sinnsykt treige å sende pluss at de trenger å verifisere id'en din som tar 5 eller mere dager, jeg foreslår heller gamestop.com 8) Lenke til kommentar
plex- Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Gamestop krever også verifiserting. Må scanne eller faxe inn din sist visa utskrift så de kan sjekke addresse og kort nummer (utskriften trenger bare inneholde siste 4 siffrene på utskriften). Ellers er jeg enig i at ebgames er treige.. 5 dager siden jeg fikk mail fra dem nå, må se å purre dem opp i morgen om jeg ikke hører noe. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Gamestop krever også verifiserting. Må scanne eller faxe inn din sist visa utskrift så de kan sjekke addresse og kort nummer (utskriften trenger bare inneholde siste 4 siffrene på utskriften). Det måtte ikke jeg. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Itte je hell, gikk rett igjennom. De var snare med å trekke penger fra kontoen min ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå