Datasmurf Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hei! Jeg prøver fortvilet å finne ut hvordan jeg skal få lastet .AS-filen jeg har liggende inn i .FLA-en jeg lager for tiden. I gamle dager (jf. AS2.0) var det bare å gå i actions-layeret og skrive "#Include filnavn.as", men det er tydeligvis ikke så lett lenger, og når jeg googler, finner jeg enten bare folk som har samme problem som meg og ikke har fått noe svar, eller folk som svarer, men svarer på en så avansert måte at jeg ikke klarer å få med meg hva som skjer. Det er et par år siden sist jeg holdt på aktivt med Flash og når jeg nå er tilbake er det plutselig CS5 og AS3 som gjelder og det hele virker strengere og mer forvirrende enn før. Jeg antar at det er enklere når man først har satt seg inn i det etc, men her og nå er jeg desperat da jeg jobber med eksamen. Kan noen hjelpe meg? Mvh, Datasmurf edit: Aner ikke hva som har skjedd i løpet av natten, men da jeg prøvde det uten hash i dag, fungerte det utmerket. Og gav meg 38 nye errors, da as-filen endelig lastet. Endret 8. mars 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå