Castman Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Sliter med å få penetrert damen jeg er veldig glad i. Penisen er stiv og vi er begge klare for samleie. Har ikke så stor penis så sliter å få den inn! Noen som har tips på hvordan få den lettest inn? Bør jeg ligge oppå henne mens jeg bruker hånden til å styre penisen inn med? Andre forslag? Takker for svar Gutt 20 Endret 7. mars 2011 av Castman Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Letteste måten å komme inn i henne på er å ta henne bakfra mens hun sprer bena. Husk glidemiddel. Dere kan også prøve å la henne ri deg, så hun kan prøve å få den inn. Be henne å spre sine lepper, ha godt med lys på, og sikt ordentlig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er også en fordel om man ikke går rett på penetreing, da. Gjerne fingre henne litt først. Henger meg også på det BuffyAnneSummers, sier Men det er ikke nødvendigvis lettest bakfra. Missjonær funker også fint. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Takker for svar. Vil gjerne få til missjonær da denne er den mest intime. Henne er dødsvåt og penisen er veldig stiv, men sliter med å få den inn! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bruk glidemiddel i tillegg så skal det hjelpe. Be henne om å spre leppene selv om dere tar misjonærstilling og ha lyset på. Prøv også å sette en pute under rumpa hennes så hun blir ''løftet'' litt mer opp, det kan også hjelpe noe veldig å bare skifte vinkel sånn. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hvorfor sliter dere med å "få den inn"? Du sier hun er våt og at du er hard, men at den ikke er så stor? Prøv litt forskjellige stillinger, hjelp til med hånda, legg en pute under stjerten hennes om dere prøver misjonæren. Edit; jeg har god erfaring med at jeg ligger på magen med en pute under bekkenet og forholdsvis strake bein med han oppå. Om hun sprer beina under penetrering blir det enklere. Endret 15. mars 2011 av Penance Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det beste er nok at hun tar tak og fører penis inn selv. Hvis hun drar penishodet over inngangen et par ganger, så blir det vått der også og den glir lettere inn. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg