Toalettet Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hey. Trenger ett skjermkort som kan kjøre the sims 3 på fulle krav (kinda), og jeg skal redigere full hd film. og jeg vil at det ikke skal lagge.. så her er mine specs: fra canyourunit.com: CPU You Have: Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz Video card: GeForce 7500 LE. Video ram: 312 mb Pixelshader; 3.0 RAM: DDR2 1021.8 mb ram. helst så billig som mulig! kravene til the sims 3 i spoiler: - 2.4 GHz P4 processor or equivalent - 1.5 GB RAM - 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 Microsoft Windows Vista Service Pack 1 At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games Endret 7. mars 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Heh! Til og med billig kortene kan håndtere dette. Men saken er slik at CPIen og maskinen din vil faktisk holde igjen ett moderne skjermkort. Det blir sittende på baken og vente på at CPUen gir den data å arbeide med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå