Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 er det mulig å sveise magneter? om mna for eksempel har en av de sterke og blanke magnetene festet på en stålplate, er det mulig å sveise den fast da? dette er sikkert et ganske teit spørsmål for de som har peiling på sveising, men jeg har null peiling. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tipper det går dårlig. Les om Curie temperatur: http://en.wikipedia.org/wiki/Curie_temperature "A magnet will lose its magnetism if heated above the Curie temperature" Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skal du sveise den fast med magnetsiden inn mot stålet? Dersom magnetsiden skal peke utover finner du mange magneter med metall bak på magneten. Denne kan da sveises fast. Hvorfor skal du sveise fast magneten din? finnes da mange andre og bedre måter å feste den på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 jeg har ingen magnet jeg skal ha sveiset, jeg lurer bare på det. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Viss du skraper vekk utterlaget slik du har litt rue sider. det nokk den beste måten og sveise den på ved bruk av elektroder. GdLuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå