Izex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 nei for guds skyld... skal du overklokke så er abit det eneste... på epox må du modde og lodde og kutte og skjære og masse faenskap... abit sitt klokker du rett ut av esken... Er du helt sprengt i skallen? Kan du vise meg hvor du har sett at du må lodde og kutte og skjære på Epox? Det er det dummeste jeg har hørt! Har selv Epox (8RDA+) og anbefaler det, ikke hør på denne saueflokken som ikke tør prøve annet enn det alle har. Epox har VELDIG bra overklokkings egenskaper og veldig bra "grunnmur" til en knallgod PC. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Abit NF7 V2.0 er digg så det holder ny byggd pc med en barton 2500xp / 1833 Mhz @ ? / 2346.3Mhz max load 39-40 grader med en Zalman 92x92 og thermalright SLK-900! Kammeraten min er forelska i sitt Abit Nf7 har ikke testa hvorlangt vi får CPU men det er helt klart potensiale i dette HK'et Kjøp Abit. PS. Fet bundel, Serielo, Masse USB , + en hel del annet snaks Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 246 fsb DC @ 1.6vdd Nå skal det sies at jeg ikke er 3dstabil på 246, men det er nok pga ramen. Skal jeg ha den 100% stabil så må jeg ned i 243. Skal få voltmoddet kortet snart, slik at jeg får kjørt over 3.0vdimm.. da regner jeg med å forbedre resultatet litt. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg tullet bare formann :smile: tror du det er bra å gå fra 8rda til nf7 v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå