Mørbradbiff Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Breakout Kings, ny tv serie. Fra gjengen bak Prison Break. Får blant annet gjensyn med t-bag. Handler om fanger fra høyrisiko-fengsler som får sjansen til og hjelpe U.S. marshals med og fange farlige rømlinger Hva syns dere? Har det et potensiale? http://www.youtube.com/watch?v=qjCK3LwIepI Offesiell side IMDB Youtube Endret 7. mars 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dette er en serie jeg har tro på. Episode 1 ligger klar på harddisken min nå! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Haha, Breakout Kings var ganske generiske greier ikke noe i det hele tatt som var overraskende eller ikke gjort før bedre andre steder. Kommer nok til å sjekke ut T-Bag på serien når den tid kommer da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Så første episode, virket som en helt grei serie spør du meg. Vi får se hvordan den utvikler seg og hva de gjør med karakterene, som tross alt har potensiale. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå er det bekreftet at T-Bag skal bare være med i 1 episode. Ikke 4 som tidligere annonsert, budsjettet gikk nok ikke der. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skal gi serien en sjangs. Men skeptisk til noe skaperne av Prison Break har fingrene i.... Blir vel en kanonsesong maks, og så søppel til plottet er så tynt at man kan skjære diamanter med det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2858FW7FZIQ Preview til neste episode, som er T-Bag episoden. Endret 14. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Synes første episode var helt grei! Skal sjekke ut neste episode ikveld! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Synn at T-Bag episoden kun er en episode. Kunne hat potensiale til og vert over flere episoder! Skuffende at det var så lett og ta han! Tbag er smartere en som så.... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjempebra episode, digger Knepper! "No shit" Enig i posten over her, kunne ha hatt potensiale om hele sesongen hadde vært t-bag for eksempel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Sett de to første nå. Helt greit. Litt irriterende med scener som "Der har eg vært, der er det et raffineri som lager akkurat en sånn lyd, der må styggemannen være". Sånt blir bare så alt for PISS! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Helt grei serie, sett de 2 første episodene. Ikke sånn breath taking, men jeg vil fortsette å se på den og håper at den utvikler seg mer. Selve konseptet minner meg litt om Criminal Minds. Ny episode, ny badguy. Julianne er Breakout Kings svar på Garcia i Criminal Minds Er egentlig mer fan av spennende avsluttning der jeg sitter igjen med den "cant wait" til neste episode feelingen. Men vil som sagt fortsette og følge med på denne. Digger forresten karakteren til Jimmi Simpson i serien! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Så akkurat episode 3, morsomt med T-Bag da^^ Kult at de snakker om hendelser fra Prison Break Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Nå som Knepper sin episode av serien er over har jeg egentlig misset intressen for serien. Kan hende jeg plukker opp serien når det kommer sånn serietørke, til jul. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Starten på sesong 2 var noe av det bedre ifra denne serien. Liker at de har fått inn noe form for historie som ikke går over iløpet av en episode med denne fangen som drepte Charlie. Var ikke så fan av serien i starten. Men så episodene i desember jeg ikke hadde sett og har det som noe ekstra underholdning framover. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Trodde denne var ferdig eg. Får kanskje fortsette etter hvert da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå