Cthulhu Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen bilder kan erstatte en hel artikkel. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Mer av det siste plix. Utrolig morsomt at noen selskaper velger sånne sure folk til å selge produktene sine (bilde 3) Endret 7. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skjermfutteral må være praktisk når en skal flytte skjermen til/fra LAN ol? Burde kanskje ha en stiv plate foran selve skjermflaten dog. Noen produkter som har dette allerede? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du skal ha god timebetaling for å holde på smilet om du selger kvitteringsapparater tror jeg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det alltid servering etter klokken 16-17 første dag, eller er det bare slik på kongresser jeg har vært på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Likte kvitteringsmaskin standen XD Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du skal ha god timebetaling for å holde på smilet om du selger kvitteringsapparater tror jeg Sånn han på bildet så ut, så skulle man tro han ikke fikk lønn i det hele tatt Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ble skuffet når jeg skjønte at det ikke var high-tech japanske dorullholdere Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Skjermfutteral er faktisk ikke så dumt da. Jeg har faktisk fått sydd et custom et til en av mine 55" flatskjermer, som jeg ikke bruker hver eneste dag. Dermed står den 100% fri for støv. I starten, uten futteralet, måtte jeg jo tørke støv av skjermen hver gang jeg skulle bruke den. Faktisk er futteralt jeg "bestilte" utrolig praktisk i bruk, akkurat som på bildet, man bare trekker det opp og av, eller ned og på. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Serious Japanesisk kviterings stand FTW! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 synes kassene på ikea for eksempel kunne ha hatt en forskjellig kvitteringsmaskin for hver kasse, det hadde vært stas Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Synes kassene på Rimi m.fl. kunne hatt en stor grønn selvbetjent "kvittering"-knapp sånn at de slapp å hive kilometervis med kvitteringer som ingen vil ha. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Synes kassene på Rimi m.fl. kunne hatt en stor grønn selvbetjent "kvittering"-knapp sånn at de slapp å hive kilometervis med kvitteringer som ingen vil ha. Smart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå