Alexhoop Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har klart og glemt igjen strøm ledningen på ett LAN og den er borte for godt. Det er fra en samsung syncmaster p2370 og jeg finner ikke ledningen noen plasser på internett, og samsung sin webside hjelper ikke. Ledningen jeg skal ha er DC12 V men vet ikke hvordan jeg skal kjøpe -.- kan noen gi meg en link? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du kan helt sikkert bruke en billig multistrømforsyning fra clas ohlsson elns. På skjermen så står det nok hva som er pluss og minus, du må bare se godt etter. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Du kan helt sikkert bruke en billig multistrømforsyning fra clas ohlsson elns. På skjermen så står det nok hva som er pluss og minus, du må bare se godt etter. Skal dra dit senere og se, takk for forslaget geir ; Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 For guds skyld sjekk strømtrekket! Kan ikke koble til hva som helst bare spenning og polaritet er riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå