killertomato Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei kan noen anbefale meg en trådløs router? Jeg har et modem fra get med 1 nettverksutgang. Denne vil jeg koble opp mot en stasjonær pc via kabel. Trådløst skal jeg bruke den med en macbook pro og ps3. Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=314078 Har to av disse Er veldig fornøyd EDIT: Etter nærmere tanke så burde du kanskje vurdere å kjøpe en ruter som støtter 802.11n. Det gjør ikke den jeg linket til, men støtter nettverkskortet ditt 802.11n så burde du vurdere det Endret 8. mars 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bruker selv Dlink DIR-655, kjempefornøyd, men den synger på siste vers i år 5! På tide med ny DIR-655 tror jeg nok 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bruker selv Dlink DIR-655, kjempefornøyd, men den synger på siste vers i år 5! På tide med ny DIR-655 tror jeg nok Har den samme. Den tusler og går - har aldri hatt problemer med den i de to årene jeg har hatt den. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Bruker selv Dlink DIR-655, kjempefornøyd, men den synger på siste vers i år 5! På tide med ny DIR-655 tror jeg nok Har den samme. Den tusler og går - har aldri hatt problemer med den i de to årene jeg har hatt den. Det virker som den mest populære routeren i produktguiden også. Kan noen si litt om rekkevidden? Hvor godt fungerer den gjennom vegger og gulv? Jeg kommer til å ha den tilkoblet i andre etasje, men vil ha gode signaler en etasje ned også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå