Gå til innhold

Redigere kontakter på iphone

Anbefalte innlegg

Hællais,

Tok nettopp og gjenopprettet iphonen min, og mistet i den sammenheng alle kontakter jeg hadde på telefonen. Kjempe lurt å ikke sikkerhetskopiere. Måtte da overføre kontakter fra sim-kortet. Saken er da at dette er numre jeg har lagret på en annen telefon, som ikke hadde mulighet til å lagre så mange tegn i navnet på kontaktene. Jeg føler derfor jeg bør redigere kontaktene litt, for å få et litt bedre system på det. Går det an å gjøre dette på en veldig lett måte? Feks via itunes? Eller må jeg gjøre det 'manuelt' for hver enkelt kontakt på iphonen?

-HOK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må jeg opprette en outlook-konto først, regner jeg med? Det vil bli litt imot sin hensikt. Hadde ikke så fryktelig mange kontakter, så jeg sletta en del av dem, og redigerte de jeg trenger. Var egentlig relativt fort gjort. Eneste som er dumt er at jeg har mistet en del telefonnumre, men disse skal jeg fort få tak i igjen.

Lenke til kommentar

Bra du fant en løsning på det. Anbefaler deg å finne ut hvor kontaktene synkroniseres. Vanligvis, om du har Outlook-konto synkroniseres de med Outlook, men vet ikke hvor de synkroniseres om du ikke har dette. Dette må du nesten finne ut på egen hånd. Ellers er jeg enig med p-trus her; å synkronisere med Google Contacts er en god løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...