Gå til innhold

Mye dårlig posting i "Annet om hardware"

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Stikker man inn på forum.hardware.no, så er det en bitte-bitte-liten linje hvor alle de andre forumene har sin egen lille link. Er det egentlig rart at det er så mye feilposting, når man ikke engang vet hvor man finner de andre kategoriene befinner seg?

Nå ser jeg at "kabinetter" har fått et lite shortcut fra ok.no til hw.no .. jeg syns egentlig det veldig mye dobbelt opp mellom disse to forumene (hvert forum har sin skjermkort- og hovedkort/ram-kategori, samt sin egen "annet om hardware").

Lenke til kommentar
Kanskje det har noe å gjøre med at dette er det mest uoversiktlige forumet jeg har sett?

tja... det er kanskje ikke det mest oversiktlige forumet, men det er noe utrolig galt når folk poster problemer med en HD i 'annet om hardware' når vi har 'Lagringsmedier' som også ligger i Hardware delen. Mener du at det er uoversiktlig? Håper ikke det iallfall. Men som sagt, jeg kan være enig i at det generellt sett ikke er det mest oversiktlige forumet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder programvare, som dere utrykkelig har fått frem at der er et forum for, så kunne dere kanskje lagt en link dit her i forumet?

Når man først går inn på forum, så får man opp Hardware-forumet. Da er det fort gjort, for nye brukere, å tro at det er disse kategorier man har å velge mellom. Gudene skal vite at jeg selv gjennomsøkte lista lenge og vel før jeg la merke til "forumkategorier" til venstre på siden. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er bruker av flere forum på internett (utenfor Norge) .

Dette forumet er det væste jeg har vært borti mht stengninger .

(tror ikke det er færre feilposter her enn andre steder , hvis det er tilfelle er det pga dårlig konstruksjon/oversikt)

Til moderatorer , det virker på meg som det er en sport i å stenge poster .

(steng heller poster som den der med skyting av hunder i kosovo ,

skjønner ikke hva det har med harware å gjøre og hva slike innlegg har å gjøre her. Hvis ikke skytevåpen er en hardware kategori da.)

Rimelig frustrerende hvis vi har opprettet en dialog med trådstarter om et problem for deretter at tråden stenges . Teit spør du meg .

Mitt forslag :

Gi trådstarter en "warning" , jeg forstår det slik at ved et bestemt antall "warnings" blir man utestengt .

Som sagt gi en warning med begrunnelse om hvorfor (gjerne en warning med dobbelt verdi . Og deretter la tråden fortsette eller flytt den til riktig kategori .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Kan jo legge til at jeg nettopp kom inn på forumet via en annen side (gamer.no) etter et søk på google. Fra denne "kanten" ser forumet annerledes ut enn det gjorde da jeg gikk inn via hardware.no, og forumoversikten til venstre mangler. Ikke rart man blir litt forvirret da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...