OlaTK Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 bra at noen gjør dette vet om mange som poster i annet om data bare for det er den største delen av forumet. Blir veldig mye rot av dette Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 bra at noen gjør dette vet om mange som poster i annet om data bare for det er den største delen av forumet. Blir veldig mye rot av dette skoilla sette på forum hele dan å ja.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 bra at noen gjør dette vet om mange som poster i annet om data bare for det er den største delen av forumet. Blir veldig mye rot av dette skoilla sette på forum hele dan å ja.. ? hva har det med denne tråden å gjøre? og jeg kan umulig sitte på forum hele dagen som har modem. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ikke alle som har bredbånd og sitter på nettet heeeele tiden, skjønner du asyrst! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vi har en programvare kategori Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har nettopp stengt en hel drøss med poster som ikke har noe i denne kategorien å gjøre. Gav ikke begrunnelse på noen av dem (det hadde tatt ALT for lang tid!) - men den får dere altså her. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 det er mye dårlig posting. f.eks. Blast viruset (jeg vet de kansje ikke får tid til å lese gjenom forumet først, men likevel) jeg tok en liten kikk på forumet etter det (i flere katogorier) 1., 2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15. +noen jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Så går det når det er forbanna mange N00bs som ikke vet hvordan man fikser dette eller oppdaterer virusscanner. FIkk aldri noe jeg =D Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Den dårlige postingen i denne kategorien har nå blitt noe bedre etter at den fikk nytt navn, men det er fortsatt en god del feilpostinger. Disse vil vi fortsette å stenge. Det er derfor like greit å begynne å poste riktig - først som sist Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Det er fortsatt en del dårlig posting. Stengte nå igjen en rekke tråder. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Fortsatt mange som ikke har lært. Håper 20 nye poster kan være en liten oppvekker for mange. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sendte nettopp DesertGlow en PM der jeg roset hans innsats. Men det er ikke alltid like enkelt: Da jeg skulle poste / starte denne tråden som omhandler strømforsyning gjorde jeg følgende "forarbeid": 1. Søkte på forumet på PSU, strøm og strømforsyning 2. Leste en mengde tråder for å se om jeg fant det jeg lette etter 3. Som alltid, brukte min venn Google 4. Bestemte meg for å lage ny tråd 5. Forsøkte å lage en så dekkende emnetittel som mulig Ved (4) gikk jeg tilbake til (1) for å se i hvilken kategori andre allerede eksisterende tråder som handler om strømforsyning var postet. Resultatet var egentlig ganske nedslående! De var overalt! "Søppel", "Bærbare datamaskiner", "Hjelp, jeg skal ha ny PC", Prosessor og overklokking", "Hovedkort, Prosessor og minne", "Kjølere, luft", "Lyd, lydkort, høyttalere, musikk", "Skjermkort, skjermer", "Elektronikk", "Data/Overklokking generelt", "Løst og fast", "Diskuter artikler (HW)", "Støydemping", "Kjølere, aktive (vann / etc)" og "Annet om hardware". Jeg sier slett ikke at dette skyldes feilposting. Men det var ikke særlig til hjelp for å finne hvilken kategori jeg skulle starte nevnte tråd under. Valget falt på "Annet om hardware", hvis forklarende tekst sier Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Er det ikke datarelatert, postes det i "annet" på "off - topic". (hardware som f.eks. i maskinvare). De av dere som har lest tråden min, hvilken kategori ville dere valgt? Enn du, DesertGlow? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg ville automatisk valgt Annet om Hardware selv... var vel egentlig ikke noe særlig vanskelig valg, men gjelder kanskje bare oss som kan forumet og vet om alle kategorier som finnes Syntes også du hadde en veldig god topic. Så jeg vet ikke helt hva det er du vil frem til, men men Uansett, det er bra arbeid, men det gikk litt for fort i svingene. Har et VELDIG godt eksempel her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=154609 Se hvorfor posten ble stengt, se topicen og se på den første setningen. Da skjønner man godt hvorfor det er en forkortelse i topicen Så du bør kanskje ta det litt roligere neste gang Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Syntes også du hadde en veldig god topic. Så jeg vet ikke helt hva det er du vil frem til, men men:) Jeg ville bare ha ros for at jeg var flink! Nei, hensikten var bare å synliggjøre at "powersupply" finnes i en rekke kategorier, for eksempel: Er PSU stor nok for skjermkortet -> skjermkort Er PSU stor nok til hovedkortet -> hovedkort Er PSU god nok til overklokking -> overklokking osv... Uansett, det er bra arbeid, men det gikk litt for fort i svingene. Har et VELDIG godt eksempel her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=154609 Se hvorfor posten ble stengt, se topicen og se på den første setningen. Da skjønner man godt hvorfor det er en forkortelse i topicen Så du bør kanskje ta det litt roligere neste gang Auda, det der var overkill, på grensen til maktarroganse! Men om vi som brukere viser medmenneskelig forståelse til moderatorene av forumet, viser de kanskje barmhjertighet igjen til en stakkar som feilposter. Eller kanskje dette blir resultatet: Mangler du U på tastaturet, merk en U i teksten, CTRL-C, og bruk CTRL-V hver eneste gang du ellers ville trykket u. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg ser poenget med at man trenger en slik kategori (vil bare presisere at tråden din aldri ble stengt eller kommentert). Synes kanskje at man skulle hatt en kategori for "PSU og Kabinett" eller noe slik. Vi får se hva forumstyret mener om dette. Når det gjelder den nevnte tråden som Blib sikter til så låses den opp igjen, la ikke merke til at han ikke hadde tilgang til disse bokstavene... (selv om det her ble nevnt at Ctrl-C/V fungerer ganske fint (kan eventuelt bruke musa til dette også hvis ikke C og V fungerer) Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Synes kanskje at man skulle hatt en kategori for "PSU og Kabinett" eller noe slik. Bifalles! I de fleste (dog slett ikke alle) webshopper finner man PSU under kabinett, så om en kategori "Kabinett" kan den inneholde følgende subdir's: Ulike typer kabinett, PSU, tilbehør, vifter (fra MPX), eller kompletts alternativ som har det samme med unntak av at vifter etc kommer under "diverse". Databutikken har 2 hovedkategorier; kabinetter og kabinettilbehør (hvor sistnevnte inneholder alt fra skruer og casemods til festeanordninger osv). Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 (endret) Huff hvorfor LESER ikke folk i det minste den øverste posten i denne tråden? Tok nettopp en runde og stengte 4 tråder på 8 minutter. Alle sammen var åpenbart feilpostet. Nok en gang hvorfor LESER ikke folk denne tråden? Det tar jo maks 2minutter og sparer blant annet meg for mye arbeid med å skrive Har nå laget en standard utforming så jeg slipper å skrive i lange baner. Edit: hvis jeg har glemt noen tråder så er det rett og slett fordi jeg ikke har mer tid. Må dessverre spise og legge meg (har skole i morgen). Skulle det være noen flere så send gjerne en PM. Endret 5. november 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nå er det 20 stengte poster på første siden i denne kategorien. Det må være ny rekord. Jeg gjentar: DET FINS EN PROGRAMMVARE KATEGORI! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nå har jeg nettopp stengt 10 tråden på 8minutter. Totalt i dag har jeg tatt 14 tråder. Dette skulle jeg strengt tatt ikke behøve. SJERP DERE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå