Gå til innhold

Gaming pc 8-9 K (Sandy Bridge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit fortsatt ikke hvilket skjermkort jeg skal velge :S

Phlake la ut en fin test tidligere som jeg skjønte mye av er det noen som har en lignende test bare i skjermkort? :!:

Vel, uansett hva du velger, kan det ikke gå galt. Både 6950 og 560 yter i bøtter og spann. Det verste må være å velge hvilken produsent du skal kjøpe fra. Asus' Direct CU, Msi's Twin Frozr II og Gigabyte's OC/SOC er alle kort med knallgod kjøling og støynivå. Anbefaler ett av dem.

Lenke til kommentar

Prosessoren er såkalt "boxed", så CPU-kjøler følger med. Den er selvfølgelig ikke av samme kaliber som den du har satt opp på lista, men den duger greit likevel. Jeg ville kanskje ha prøvd med originalkjøleren først, i stedet for å kaste penger etter en svær klump med en gang.

DVD-brenneren du har satt opp er det bare å fjerne. Den støyer noe helt forferdelig.

Lenke til kommentar

Prosessoren er såkalt "boxed", så CPU-kjøler følger med. Den er selvfølgelig ikke av samme kaliber som den du har satt opp på lista, men den duger greit likevel. Jeg ville kanskje ha prøvd med originalkjøleren først, i stedet for å kaste penger etter en svær klump med en gang.

DVD-brenneren du har satt opp er det bare å fjerne. Den støyer noe helt forferdelig.

ok, Da dropper jeg CPU kjølern...

Men DVD-brenneren kommer ikke til og være noe særlig i bruk, jeg brenner nesten aldri cder og det eneste den vil bli brukt til er eventuelt til og laste ned spill, så er det da noe vits i og bytte den ut?

Lenke til kommentar

Om det er vits å bytte den ut når det finnes stillegående og bra Samsung-brennere? Ja, jeg vil si det...

DVD-brenneren er egentlig den delen i pcen jeg bryr meg minst om

:tease: Men om du har noen bedre forslag til samme pris så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...