MrLuni Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har i det siste slitt med høgre skulder. Tror det er kombinasjon av styrketreninga og kanskje musesyke. Ikke smerte i muskler, men kjennes mer ut som ledd/sen slitasje. Noen tips om øvelser? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du bør få noen til å ta en titt på dette, røntgen er vel kanskje en fin greie. Skulderleddet er det dårligste leddet vi har i kroppen og skader der kan føre til at du må legge hele treninga på hylla hvis du ikke tar det alvorlig. Det kan være flere ting som gir slike symptomer, slitasje i brusken eller strekk i muskulatur rundt leddet vil også føre til skjevslitasje i leddet og det er ikke noe stas å slite med da det ikke er reversibelt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Skal hoppe over par treninger og spare meg for gaming med mus. Så får jeg se hvordan det gjør seg på skuldra. Har en kompis som utdanner seg til naprapat, skal få han til å ta en titt. Men han er tidlig i utdannelsen, så er begransa hva han kan. Endret 7. mars 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
HOK Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ved vedvarende smerte ville jeg gått til fysioterapeut. Å begynne på noe duanser som gode øvelser kan i værste fall gjøre skaden verre. Som du sier, stå over trening, og ikke belast skuldra for mye. Går det ikke over, ta kontakt med fysio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå