siggy777 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei Må ha ny pc. Har ikke spesielt peiling så trenger litt hjelp. Hva maskin vil dere anbefalle meg å kjøpe? Prisen skal ligge fra 5 - 7tusen. Den kommer ikke til å bli brukt til gaming. Kun til surfing og nedlasting. Kommer nok til å bli brukt mye...Vil ha en pc som ikke er treig. Hva anbefaller dere og hvem har den beste prisen?? takker for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vil tipse om at Elkjøp og Lefdal har weekend tilbud på sine webshops i helgene hvor man kan gjøre bra kjøp på bærbare. I utgangspunktet så høres det ut som om Asus U-serien vil være det ideelle for deg. Lenke til kommentar
siggy777 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Hva. Pc i den serien er de n beste da til rundt den prisen? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei. Har noen forslag til deg her. Men dette er spessielle gode tilbud som gjelder NÅ. Så kan ikke garantere deg at de varer særlig lenge. ACER ASPIRE 5742G CI5 2.53 4GB/500 GT420M 15.6" W7HP http://www.dustinhome.no/pd_5010548829.aspx HP PAVILION DV6-3163 CI5 2.53 4GB/640 HD5650 15.6" W7HP http://www.dustinhome.no/pd_5010471635.aspx Svigerbror kjøpte akkurat sist nevnte og er fornøyd. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sistnevnte har en rad taster til venstre for "det vanlige" tastaturoppsettet. Knappen til venstre for shift er print. Sinnsykt irriterende å konstant printe hver gang man skal ha spesialtegn/stor bokstav. Det er en vanesak, men jeg synes det er forferdelig, er vant med at shift er helt til venstre på tastaturet. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATA6601HF/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc uten tvil den kraftigste til prisen. med quad core sandy bridge yter denne prosessormessig bedre enn selv nåværende i7-940xm og sparker godt i fra seg. den er også vesentlig bedre på grafikkytelse. enn de to andre linket til ovenfor men du må vente litt på den da, for den har ikke kommet ut enda;) ser også ut til at den har optimus, så da skal du få ganske god batteritid når du er på farten au, det skader aldri:) Lenke til kommentar
Protest Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Multicom har noen meget gode tilbud denne uken. Du finner tilbudene på forsiden. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATA6601HF/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc uten tvil den kraftigste til prisen. med quad core sandy bridge yter denne prosessormessig bedre enn selv nåværende i7-940xm og sparker godt i fra seg. den er også vesentlig bedre på grafikkytelse. enn de to andre linket til ovenfor men du må vente litt på den da, for den har ikke kommet ut enda;) ser også ut til at den har optimus, så da skal du få ganske god batteritid når du er på farten au, det skader aldri:) Var ikke ca prisen 6000 da? Denne koster 7500. Dustin hadde akkurat en ASUS laptop med tilsvarende specs til 6500 Men nevnte den ikke pga den kostet litt mere. Den er desverre ikke på tilbud lengre. Men å handle på Elkjøp i forhold til Dustin er galskap om du tenker pris... Og alle kjøp på over 2000 kr. Unntatt levering på pall. Er gratis fra Dustin. Bare å skjekke omtaler på Hardware og andre pc nett steder. Så vil du fort se at Dustinhome.no er en av de absolutt billigeste butikkene i Norge. Selv pleide jeg å handle på Komplett, Amentio og PS Data. Men etter Dustin kom på markedet. Så har ca 85% av alt jeg har handlet vert der. Untakene har stort sett vert om Dustin ikke har hatt varene tilgjengelig. Å handle i butikk i forhold til nett sier seg selv at ikke er lønnsomt. Noen må jo betale for kostbare lokaler, mange annsatte og svære reklame skillt. Men det er jo enkelte som synes det er mere komfortabelt å handle i butikk... Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATA6601HF/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc uten tvil den kraftigste til prisen. med quad core sandy bridge yter denne prosessormessig bedre enn selv nåværende i7-940xm og sparker godt i fra seg. den er også vesentlig bedre på grafikkytelse. enn de to andre linket til ovenfor men du må vente litt på den da, for den har ikke kommet ut enda;) ser også ut til at den har optimus, så da skal du få ganske god batteritid når du er på farten au, det skader aldri:) Var ikke ca prisen 6000 da? Denne koster 7500. Dustin hadde akkurat en ASUS laptop med tilsvarende specs til 6500 Men nevnte den ikke pga den kostet litt mere. Den er desverre ikke på tilbud lengre. Men å handle på Elkjøp i forhold til Dustin er galskap om du tenker pris... Og alle kjøp på over 2000 kr. Unntatt levering på pall. Er gratis fra Dustin. Bare å skjekke omtaler på Hardware og andre pc nett steder. Så vil du fort se at Dustinhome.no er en av de absolutt billigeste butikkene i Norge. Selv pleide jeg å handle på Komplett, Amentio og PS Data. Men etter Dustin kom på markedet. Så har ca 85% av alt jeg har handlet vert der. Untakene har stort sett vert om Dustin ikke har hatt varene tilgjengelig. Å handle i butikk i forhold til nett sier seg selv at ikke er lønnsomt. Noen må jo betale for kostbare lokaler, mange annsatte og svære reklame skillt. Men det er jo enkelte som synes det er mere komfortabelt å handle i butikk... når det kommer til pris, så skriver trådstarter i sitt første innlegg at han vil legge seg i prisen 5 - 7 laken. den maksina du tenker på hadde derfor vert helt yppelig. uansett er ikke å sprenge budsjettet med 500 kroner noe som nødvendigvis er så dumt her, hvis en kan komme med et godt argument for det. Er forøvrig helt enig med deg når det gjelder valg av butikk. nettbutikker er nesten utelukkende billigere enn vanlige butikker, og de har også som oftest bedre utvalg og nyere varer. kan til tider se noen unntak hos blandt annet elkjøp og lefdal ved kampanjer, da de legger seg på et konkuransedyktig nivå. grunnen til at jeg satt mitt fokus på elkøp i denne runde var at denne butikken ble nevt tidligere i tråden, og at trådstarter lurte på hvilken han skulle velge der. men for all del, å bestille fra dustin er sansynligvis å foretrekke hvis prisen er bedre der. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATA6601HF/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc uten tvil den kraftigste til prisen. med quad core sandy bridge yter denne prosessormessig bedre enn selv nåværende i7-940xm og sparker godt i fra seg. den er også vesentlig bedre på grafikkytelse. enn de to andre linket til ovenfor men du må vente litt på den da, for den har ikke kommet ut enda;) ser også ut til at den har optimus, så da skal du få ganske god batteritid når du er på farten au, det skader aldri:) Var ikke ca prisen 6000 da? Denne koster 7500. Dustin hadde akkurat en ASUS laptop med tilsvarende specs til 6500 Men nevnte den ikke pga den kostet litt mere. Den er desverre ikke på tilbud lengre. Men å handle på Elkjøp i forhold til Dustin er galskap om du tenker pris... Og alle kjøp på over 2000 kr. Unntatt levering på pall. Er gratis fra Dustin. Bare å skjekke omtaler på Hardware og andre pc nett steder. Så vil du fort se at Dustinhome.no er en av de absolutt billigeste butikkene i Norge. Selv pleide jeg å handle på Komplett, Amentio og PS Data. Men etter Dustin kom på markedet. Så har ca 85% av alt jeg har handlet vert der. Untakene har stort sett vert om Dustin ikke har hatt varene tilgjengelig. Å handle i butikk i forhold til nett sier seg selv at ikke er lønnsomt. Noen må jo betale for kostbare lokaler, mange annsatte og svære reklame skillt. Men det er jo enkelte som synes det er mere komfortabelt å handle i butikk... når det kommer til pris, så skriver trådstarter i sitt første innlegg at han vil legge seg i prisen 5 - 7 laken. den maksina du tenker på hadde derfor vert helt yppelig. uansett er ikke å sprenge budsjettet med 500 kroner noe som nødvendigvis er så dumt her, hvis en kan komme med et godt argument for det. Er forøvrig helt enig med deg når det gjelder valg av butikk. nettbutikker er nesten utelukkende billigere enn vanlige butikker, og de har også som oftest bedre utvalg og nyere varer. kan til tider se noen unntak hos blandt annet elkjøp og lefdal ved kampanjer, da de legger seg på et konkuransedyktig nivå. grunnen til at jeg satt mitt fokus på elkøp i denne runde var at denne butikken ble nevt tidligere i tråden, og at trådstarter lurte på hvilken han skulle velge der. men for all del, å bestille fra dustin er sansynligvis å foretrekke hvis prisen er bedre der. Hei. Beklager, hang meg nok litt opp i overskriften. Og skummet nok bare raskt igjennom teksten. Du har helt rett. Jeg legger meg flat i støvet... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Til info så er prisene som det opereres med her webpriser, det være seg Elkjøp eller Dustin. Elkjøp og lignende er faktisk rimelige på web, både på hardware og software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå